@ultragsm: Anulowałam zamówienie, odpisali Państwo, że dostane swoje pieniądze w ciągu 14 dni. 14 dni mineło, a wciąż ich nie ma. Nie odpisują Państwo na e-maile. Próbuję kontaktować się tutaj. Naprawdę ostanie na co mam ochotę to bieganie po prawnikach. Zamowienie nr 5253
- 1
@ultragsm:Po prostu chce swoje pieniądze.Jesli przyjda telefony na celny nie bede odbierał.Zapomnimy o sprawie i to tyle.
- 7
Ktoś może zamówił telefon na jakiejś fejkowej stronie? albo ktoś z Was miał do czynienia ze stroną ultragsm.pl ? bo prawdopodobnie kupiłem telefon który nigdy do mnie nie dojdzie. chciałem sie zapytać, czy jeżeli wlasnie ten telefon nie przyjdzie to czy mogę od nich prosic o zwrot pieniedzy? firmka przez którą jest prowadzona strona to http://www.iai-shop.com/ , ktoś pomoże?
- 0
plato jeżeli byśmy chcieli Cię oszukać to byśmy w ogóle nie wysłali towaru. Odeślesz towar to otrzymasz na 100% pieniądze. Każdego miesiąca realizujemy setki przelewów. Nie będziesz wyjątkiem.
- 0
Jak status przesyłki pokaże na stornie śledzenia ze została doręczona do naszego magazynu mamy 14 dni na zwrot ale oddamy Panu do max 3-4 dni.
- 0
latek tak masz rację z terminem, doszło do pomyłki z naszej stronie w poście wyżej. Bo liczyliśmy termin od listopada nie października. W takim razie paczka doszła z kilkudniowym opóźnieniem bo 40 dni roboczych od daty złożenia zamówienia to końcówka grudnia. Kilkudniowe opóźnienie w terminie świątecznym to chyba nie przestępstwo prawda??
Danych nigdzie nie ujawniamy bo wszystkie są zamazane poza imieniem Bożena z tego też względu wklejenie przez nas potwierdzenia przelewu niczego
Danych nigdzie nie ujawniamy bo wszystkie są zamazane poza imieniem Bożena z tego też względu wklejenie przez nas potwierdzenia przelewu niczego
- 0
@KochamEwe:
I po co znowu te kłamstwa?
Sama się Pani przyznała przez telefon, że Latek1 to Pani, a KochaEwe to Pani syn Kuba ;-)
Mieliśmy podejrzenie, że to Syn i kolega z klasy ale wyszedł rodzinny
I po co znowu te kłamstwa?
Sama się Pani przyznała przez telefon, że Latek1 to Pani, a KochaEwe to Pani syn Kuba ;-)
Mieliśmy podejrzenie, że to Syn i kolega z klasy ale wyszedł rodzinny
- 0
"Jak myślicie do czego potrzebne im były dane osobowe konta KochamEwe skoro dane wszystkich swoich klientów oraz wiadomości od nich mają u siebie?"
- Chyba proste po co potrzebowaliśmy. Skąd mogliśmy wiedzieć kim jest KochamEwe w naszym sklepie. Atakowaliście nas tutaj więc pytaliśmy o numer zamówienia aby sprawdzić co się z nim dzieje, móc zadzwonić i wyjaśnić. Przez 2 tygodnie nas hejtowaliście a my nawet nie wiedzieliśmy o kogo chodzi i które
- Chyba proste po co potrzebowaliśmy. Skąd mogliśmy wiedzieć kim jest KochamEwe w naszym sklepie. Atakowaliście nas tutaj więc pytaliśmy o numer zamówienia aby sprawdzić co się z nim dzieje, móc zadzwonić i wyjaśnić. Przez 2 tygodnie nas hejtowaliście a my nawet nie wiedzieliśmy o kogo chodzi i które
- 0
@latek1 w takim razie proszę podaj swój numer zamówienia. Nie wiemy kim jesteś. Zadzwonimy do Ciebie i wyjaśnimy sprawę ;-) nie mamy czasu czytać wszystkich postów od nowa i domyślać się kim jesteś.
- 0
oszukana nie masz się czego obawiać na 10000% otrzymasz towar jeżeli na niego czekasz albo zwrot. Podaj nr zamówienia to sprawdzimy ;-)
- 0
@oszukana25: zapewne przelew jest w realizacji. Nie informujemy o każdej p------e w mailu. Zgłosiła Pani sprawę przyjęliśmy i wykonamy proste.
- 0
Gwarantuje Panu, że osoby które nas straszą czy są niemiłe obsługiwane są z najniższym priorytetem. Przelew Pan dostał bo przyszedł po prostu na Pana czas. Normalna procedura zwrotu u nas 2-3 miesiące bo tyle trwa aż telefon dojdzie z Chin i zwróci. Zbiegło się to z Pana "strachami". Pozdrawiamy ;)
- 0
Każdy klient czeka tyle samo i każdy otrzymuje zwrot. Nie ma się czym denerwować. Jakoś 95% ludzi nie ma z tym problemu i nie pisze tutaj czy nie wystawia negatywów. Mamy zrealizowanych ponad 10.000 zamówień o złych opinii raptem 100 z czego połowa pisana przez te same osoby. Jest to raptem promil "niezadowolonych" klientów.
- 0
To jest właśnie to co przeciętny Kowalski sobie myśli i ma Pan do tego prawo. Prawda jest zupełnie inna. Sprzedaż online w dzisiejszych czasach to już nie bazar. Żeby prowadzić taką sprzedaż trzeba mieć dziesiątki umów i pozwoleń. Nie sprzedalibyśmy nic gdybyśmy się nie mogli reklamować na takim nokaucie, ceneo czy w google. To samo dotyczy płatności. Jeżeli nie współpracowałyby z nami taki marki jak dotpay, przelewy24 czy inne nikt by nie
- 0
Moonlight podaj numer zamówienia.
W przypadku Oszukunej paczka jest cały czas na cle prawdopodobnie skradziona prze celników. Prosiliśmy aby zgłosiła to na policję bo paczki znajdują się w 5 min wtedy. Jednak ta Pani jest zbyt dumna aby to zrobić. Nas pójdzie zgłosić ale poczty już tak aby dwie strony wyszły na tym korzystnie.
W przypadku Oszukunej paczka jest cały czas na cle prawdopodobnie skradziona prze celników. Prosiliśmy aby zgłosiła to na policję bo paczki znajdują się w 5 min wtedy. Jednak ta Pani jest zbyt dumna aby to zrobić. Nas pójdzie zgłosić ale poczty już tak aby dwie strony wyszły na tym korzystnie.
- 0
Nie łapmy się już za słówka. Napisaliśmy co może Pani zrobić. Liczymy na pomoc w tej sprawie. Pani przypadek nie jest jest pierwszy i wiemy co należy robić. Zaufała nam Pani przy zakupie, proszę zaufać do końca. Jeżeli wtedy będzie Pani nadal zawiedziona to podejmie Pani swoje już kroki.
- 0
@latek1: Latek wczoraj do Ciebie poszedł przelew. Masz potwierdzenie to po co trollujesz dalej?
- 0
@jaryszek_87 a może wystarczy skontaktować się ze sklepem żeby wyjaśnić sprawę bo nikogo nie oszukujemy? jaki jest Twój problem z telefonem??
- 0
Wszyscy którzy tutaj się denerwują chcielibyśmy zwrócić uwagę na jeden fakt:
Proszę przejrzeć ten cały temat czy nawet negatywy na opineo. Nie ma ani jednej osoby, która pisze na nas źle dłużej niż 2-3 tygodnie, nie ma ani jednej osoby która by tu potwierdziła, że w końcu nie otrzymała swoich pieniędzy. Jaki z tego wniosek? Wszystkie sprawy rozpatrywane są pozytywnie tylko wszystko trwa, paczki trochę wracają do Chin, często giną na urzędach celnych albo są tam trzymane dłużej niż standardowa procedura. W takich sytuacjach my też zwlekamy ze zwrotem aż się coś wyjaśni.
Gdybyśmy kogoś oszukiwali to ludzie by tu pisali cały czas po kilka miesięcy, a nie ma takich osób.
Założyciele tego tematu latek1 i kochamewe którzy mieli najwięcej do powiedzenia i nakręcili te dyskusje wszyscy potwierdzili, że wszystko ok.
Na
Proszę przejrzeć ten cały temat czy nawet negatywy na opineo. Nie ma ani jednej osoby, która pisze na nas źle dłużej niż 2-3 tygodnie, nie ma ani jednej osoby która by tu potwierdziła, że w końcu nie otrzymała swoich pieniędzy. Jaki z tego wniosek? Wszystkie sprawy rozpatrywane są pozytywnie tylko wszystko trwa, paczki trochę wracają do Chin, często giną na urzędach celnych albo są tam trzymane dłużej niż standardowa procedura. W takich sytuacjach my też zwlekamy ze zwrotem aż się coś wyjaśni.
Gdybyśmy kogoś oszukiwali to ludzie by tu pisali cały czas po kilka miesięcy, a nie ma takich osób.
Założyciele tego tematu latek1 i kochamewe którzy mieli najwięcej do powiedzenia i nakręcili te dyskusje wszyscy potwierdzili, że wszystko ok.
Na
- 0
jarysze
@jaryszek_87: W każdy ze sklepów który zajmuje się wysyłką z Chin proces zamówienia wygląda tak samo. Żaden z tych sklepów nie oszukuje swoich klientów mimo iż posiadają one wiele licznych negatywnych opinii. Równie dobrze mógłby Pan zamówić sobie towar na Amazon.com i czekałby Pan tyle samo, a jest to przecież najbardziej zaufany sklep na świecie. Z tym, że na amazonie musiałby Pan pisać do sprzedawcy w obcym języku i
Niniejszym informuję Państwa iż w przypadku nie zwrócenia mi pieniędzy na wskazane konto za niezrealizowane zamówienie nr 2408 z dnia 19.11.2016r. do dnia 15.02.2017 zgłaszam na Policję i do właściwej miejscowo Prokuratury zgłoszenie o popełnieniu przez Państwa firmę przestępstwa.
01 lutego 2017 roku zgodnie z Państwa deklaracją i prośbą przesłałem Państwu dane do przelewu i do dnia dzisiejszego przelewu nie otrzymałem. Żądam niezwłocznego przelania środków na moje konto!