Siema, pierwszy dzień po świętach i już drama jak #!$%@? u mnie w firmie (pierwsza od 2,5 roku działania firmy to opisze na wypoku).
Zajmujemy się wymianami szyb w telefonach. Dziś przyszedł facet lvl 50-55 i chciał wymienić szybę w Samsung NOTE 8 żony, mówię mu 450zł. Powiedział że git i robimy. Dałem mu potwierdzenie odbioru urządzenia i powiedziałem że naprawa trwa do 4h, a on na to, że odbierze jutro. Telefon
@thankYoufromThemountain wszystko zrobiłeś ok, ci ludzie to jakieś patusy, olej tę Karynę i jej fagasa, a na przyszłość (choć życzę, by to się nie powtórzyło) bądź bardziej zdecydowany, i mów, że umówiliście się na 450 zł, pan się na to zgodził, więc może pan se zabrać swój nienaprawiony telefon, ale płaci Pan całość i już. Co te ludzie takie ograniczone, socjalizm by wszyscy chcieli, wszystko po równo, każdy tyle samo zarabia itd.
@thankYoufromThemountain: Niepotrzebnie się tłumaczyłeś. Klient będzie tym bardziej drążył temat. Należy odpowiedzieć, że w momencie przekazania aparatu zgodził się Pan na wykonanie usługi i od momentu rozpoczęcia serwisu, niezależnie czy wymiana zostanie wykonana, płaci pełną cenę. W restauracji jak nie dojesz zupy, to Ci przecież też kasy nie zwrócą. Tak samo, gdy ktoś robi wyrzuty że konkurencja ma taniej, należy z uśmiechem na ustach pogratulować znalezienia tańszej oferty i polecić się
Zajmujemy się wymianami szyb w telefonach. Dziś przyszedł facet lvl 50-55 i chciał wymienić szybę w Samsung NOTE 8 żony, mówię mu 450zł. Powiedział że git i robimy. Dałem mu potwierdzenie odbioru urządzenia i powiedziałem że naprawa trwa do 4h, a on na to, że odbierze jutro.
Telefon