Siema, pierwszy dzień po świętach i już drama jak #!$%@? u mnie w firmie (pierwsza od 2,5 roku działania firmy to opisze na wypoku).
Zajmujemy się wymianami szyb w telefonach. Dziś przyszedł facet lvl 50-55 i chciał wymienić szybę w Samsung NOTE 8 żony, mówię mu 450zł. Powiedział że git i robimy. Dałem mu potwierdzenie odbioru urządzenia i powiedziałem że naprawa trwa do 4h, a on na to, że odbierze jutro. Telefon od razu poszedł do rozłożenia na części pierwsze, wycięta została szyba wyświetlacza, wklejone uszczelki i ekran czeka na nałożenie nowej szyby (jest pare innych drobnostek, ale je pomijam bo są nieistotne). Ogólnie nie jest to czasochłonne, ale ryzyko uszkodzenia ekranu jest bardzo duże no i oczywiście my ponosimy pełną odpowiedzialność za naprawę. Po 3h gość dzwoni i mówi, że nie naprawiamy tego telefonu bo on znalazł ofertę za 300zł, ja mu mówię, że 90% naprawy jest wykonane no i nie da się tego odwrócić. Powiedział że przyjedzie za 30min, żebym wstrzymał naprawę i wysłał żonę po telefon. Oczywiście spodziewałem się awantury (mąż przekrzykiwał mnie jak tylko cokolwiek powiedziałem w swojej obronie). Poinformowałem ich też, że za tą naprawę będą musieli zapłacić 300zł bo 90% jest zrobione, a założenie szyby na sam wyświetlacz to już czysta formalność (i tak w stresie powiedziałem za mało). Jak już przyjechała, rozmawialiśmy i zaczęła mówić, że obsmaruje mnie we wszystkich mediach społecznościowych, poinformowałem ją że to się nagrywa, to powiedziała że "proszę bardzo" i coś tam jeszcze, że jestem oszustem itp. Jestem oszustem, bo mam większą cenę niż ktoś w Warszawie gdzie mają konkurencję 15x taką co ja w swoim regionie. Chciała żebym oddał jej telefon w takim stanie jakim dostarczył jej mąż, upierała się przy tym z pięć razy. Pytała czemu my mamy taką cenę jak inni mają niższą. (przecież mogła wysłać do Warszawy). Nie rozumiała argumentów, że mamy najlepszej jakości szyby i inne części, naprawa u nas trwa 4h oraz bierzemy odpowiedzialność za powodzenie naprawy na siebie mamy wzorową opinię wśród klientów. (Super Sprzedawca Allegro)
ogólnie dzieje się dalej, bo teraz babka wypisuje maile i straszy sądami cytuję przykład
Jeśli chodzi o cenę mój mąż nie miał zgody na przekroczenie kwoty 300 zł, niestety nie miałam wpływu na poczynione z Panem ustalenia. Rozsądnym byłoby przed rozpoczęciem pracy uzyskanie zgody właściciela mailowej lub telefonicznej.
Zajmujemy się wymianami szyb w telefonach. Dziś przyszedł facet lvl 50-55 i chciał wymienić szybę w Samsung NOTE 8 żony, mówię mu 450zł. Powiedział że git i robimy. Dałem mu potwierdzenie odbioru urządzenia i powiedziałem że naprawa trwa do 4h, a on na to, że odbierze jutro.
Telefon od razu poszedł do rozłożenia na części pierwsze, wycięta została szyba wyświetlacza, wklejone uszczelki i ekran czeka na nałożenie nowej szyby (jest pare innych drobnostek, ale je pomijam bo są nieistotne). Ogólnie nie jest to czasochłonne, ale ryzyko uszkodzenia ekranu jest bardzo duże no i oczywiście my ponosimy pełną odpowiedzialność za naprawę.
Po 3h gość dzwoni i mówi, że nie naprawiamy tego telefonu bo on znalazł ofertę za 300zł, ja mu mówię, że 90% naprawy jest wykonane no i nie da się tego odwrócić. Powiedział że przyjedzie za 30min, żebym wstrzymał naprawę i wysłał żonę po telefon. Oczywiście spodziewałem się awantury (mąż przekrzykiwał mnie jak tylko cokolwiek powiedziałem w swojej obronie). Poinformowałem ich też, że za tą naprawę będą musieli zapłacić 300zł bo 90% jest zrobione, a założenie szyby na sam wyświetlacz to już czysta formalność (i tak w stresie powiedziałem za mało). Jak już przyjechała, rozmawialiśmy i zaczęła mówić, że obsmaruje mnie we wszystkich mediach społecznościowych, poinformowałem ją że to się nagrywa, to powiedziała że "proszę bardzo" i coś tam jeszcze, że jestem oszustem itp.
Jestem oszustem, bo mam większą cenę niż ktoś w Warszawie gdzie mają konkurencję 15x taką co ja w swoim regionie. Chciała żebym oddał jej telefon w takim stanie jakim dostarczył jej mąż, upierała się przy tym z pięć razy. Pytała czemu my mamy taką cenę jak inni mają niższą. (przecież mogła wysłać do Warszawy). Nie rozumiała argumentów, że mamy najlepszej jakości szyby i inne części, naprawa u nas trwa 4h oraz bierzemy odpowiedzialność za powodzenie naprawy na siebie mamy wzorową opinię wśród klientów. (Super Sprzedawca Allegro)
¯\_(ツ)_/¯