Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko186
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

tadcad_13
tadcad_13

tadcad_13

Dołączył 8 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1905
  • Znaleziska 695
  • Mikroblog 1210
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 27
  • Dodane (12)
  • Komentowane (109)
  • Plusowane (1089)
caribbean
caribbean
caribbean
13.04.2017, 12:10:01
  • 4
Mirki jaki program jest najlepszy do zrobienia projektu domu? Chodzi mi o to żeby można było zmapować teren, albo już nawet manualnie wprowadzić elementy np. kable pod ziemią między budynkami gdzie lecą, rynny pod ziemią jak biegną, rozporządzenie nagromadzonej ziemi (gdzie ile ma być), ściany, różne rodzaje posadzek z parametrami/ fundamentów (beton/ziemia/trawa/kamienie/woda itp.). żeby w całości w 3d zaprojektować jak ma to wyglądać. dodam że jest to kilka budynków plus ziemia pomiędzy
caribbean - Mirki jaki program jest najlepszy do zrobienia projektu domu? Chodzi mi o...

źródło: comment_zdFl2u091PVffBCtVuam5GhpfWqjYoW8.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 13.04.2017, 12:16:28
  • 4
@caribbean: revit
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 13.04.2017, 12:17:32
  • 1
@caribbean: coś takiego jak na zdjęciu to sketchup. będzie łatwiej ale musisz wszystko modelować od zera.
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 13.04.2017, 12:23:29
  • 2
da się. sketchup jest programem do modelowania ogólnego. revit jest programem BIM. projektujesz w nim budynek od a do z włącznie z instalacjami,
przyłączami itd.
Tak na szybko bedzie cięzej wytłumaczyć ale jeśli nie projektujesz biurowca to o revicie zapomnij bo ten program jest zbyt mozolny do małych kubatur. ja pracuję na obu tych programach. prywatnie do architektury ( samych wizualizacji dokładniej) używam sketchupa. i własnie w sketchupie jesteś w stanie zrobić
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 13.04.2017, 12:24:06
  • 1
samo ogranięcie revita zajmie Ci trochę czasu. bierz sie za sketchupa który jest banalny
  • Odpowiedz
peetee
peetee
peetee
11.04.2017, 19:41:47
  • 5
29 czerwca zdaję egzamin IELTS. W tej chwili z angielskim stoję dość średnio, uczyłem się na poziomie B2 w liceum ale do matury przystępowałem na poziomie podstawowym z wynikiem 93%. Od tamtej pory nie zrobiłem żadnego postępu. Generalnie z mową nigdy nie miałem problemu, dzięki temu że jeździłem na wymiany w gimnazjum gdzie nauczyłem się pływać w głębokiej wodzie. Podstawy mam.

Potrzebuję zdać IELTS na wynik 6.5. Mam - wyłączając święta - 10 tygodni na naukę. Generalnie koncepcja jest taka że chcę jak najczęściej chodzić na zajęcia tak aby mieć cały czas, codziennie styk z angielskim. Plan jest taki że będę chodził 4x w tygodniu na zajęcia:

poniedziałek 3 lekcje
wtorek 2 lekcje
peetee - 29 czerwca zdaję egzamin IELTS. W tej chwili z angielskim stoję dość średnio...

źródło: comment_F1uWG58z0a6ZadRonoYoW5VsIEgPb2HA.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 11.04.2017, 20:24:09
  • 0
@peetee: pewnie ze masz. uczyłem się metodą callana i u mnie zdała egzamin
  • Odpowiedz
chuckd
chuckd
chuckd
05.04.2017, 07:15:37
  • 2
Mircy,
nie korzystam zbyt często ze #sketchup ale teraz próbuję coś dłubać i mam denerwujący problem. Tworzę element, robię "make component" nazywam to belka1. Następnie robię kopię tego elementu, na tym co skopiowałem robię "make component", nazywam to belka2 i teoretycznie mam dwa komponenty (tak mi się wydawało). Ale kiedy zaznaczam obiekt "belka2" i chcę go przenieść, to mogę to robić, ale zaznaczany jest też pierwszy obiekt takimi liniami "pomocniczymi"
chuckd - Mircy,
nie korzystam zbyt często ze #sketchup ale teraz próbuję coś dłubać ...

źródło: comment_ukewzmWHE5InA2f78Mbdqtqwhtx4zFy9.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 05.04.2017, 07:29:52
  • 0
@chuckd: i tu jest róznica między grupą a komponentem. zgrupowane takie same obiekty modyfikujesz niezależnie. w komponencie jak coś zmienisz to zmieniasz we wszystkich. zamykaj w grupy.
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 05.04.2017, 08:23:12
  • 2
tak, jak stworzysz komponent i potem go kopiujesz i chcesz wyedytowac jeden z nich to edytujesz naraz we wszystkich kopiach. jak zrobisz tak z grupą to edytujesz tylko ten jeden bezpośredni który aktywowałeś
  • Odpowiedz
Zgagulec
Zgagulec
Zgagulec
31.03.2017, 12:45:30
  • 2
Mircy z #warszawa pracuje ktoś może w jakimś biurze architektonicznym i szuka studenta na staż? Młodsza siostra, kończy inżyniera, chciałaby popracować w jakimś fajnym miejscu, a jak wiadomo najlepiej z mireczkami ( ͡° ͜ʖ ͡°) Interesuje się konserwacją zabytków i z tym wiąże przyszłość. Umie into AutoCad, Photoshop, 3DSMAX, Adobe ilustrator, Sketchup i standardowo pakiet office. Ma na swoim koncie kilka praktyk budowlanych, inwentaryzacji, robiła identyfikację
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 31.03.2017, 13:44:52
  • 0
@Zgagulec: Revit? jak stoi z projektami wykonawczymi?
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 31.03.2017, 14:06:11
  • 0
podpytam w biurze tych '' wyżej'' czy w ogóle jest miejsce. w ciemno nie będę od Ciebie ''wyłudzał'' cv :)
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 30.03.2017, 17:37:06
  • 3
vray 3.4 dla sketchup jest niesamowity. praktycznie inny program. polecam! #architektura #3d #modelowanie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13
Autor
30.03.2017, 17:49:38
  • 0
@WysokooktanowyKeczap: tak , 2017
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13
Autor
30.03.2017, 20:04:20
  • 0
@Aerin: Interface na Maksa. Caly program jest dużo bardziej rozbudowany, tworzenie materiałów to banał i jest zdecydowanie więcej podopcji. Ale dla kogoś kto dlugo siedzial na poprzednim troche czasu zajmie zanim ogarnie co jest co.
  • Odpowiedz
thePiter
thePiter
thePiter
16.03.2017, 08:26:29
  • 14
Mireczki, w związku z małą ilością przystępnych programów do aranżacji wnętrz (typu Autodesk Homestyler) uznałem że czas się nauczyć into #grafika3d. Posiedziałem parę wolnych wieczorów nad łazienką i wyszło mi coś takiego, nie do końca jestem zadowolony z efektu. Czy bardziej doświadczeni mirkowie mogą mi podpowiedzieć, co robię źle? Chciałbym jak najbardziej zbliżyć się do fotorealizmu. Korzystam póki co jedynie ze #sketchup i #vray.
thePiter - Mireczki, w związku z małą ilością przystępnych programów do aranżacji wnę...

źródło: comment_axMXl8IxqU2kQtEyfphhq3ked7VUwG3j.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 16.03.2017, 10:39:14
  • 0
@thePiter: ja osobiście nie znosze takiego zoomu. ustaw zoom factor na 1.0 w zakładce ''camera''. Teraz pewnie masz 0.8. dało by się samym photoshopem wyciągnąc tą wizkę. wg mnie nie sam vray to pół sukcesu.
  • Odpowiedz
peetee
peetee
peetee
15.03.2017, 10:15:14
  • 2
@iLovePierogi: czesć, kiedyś w tym poście napisałeś:

jeśli chciałbyś szybko nauczyć się 3ds maxa to mogę podrzucić na priw linka do torrentów dla grafików, jest tam mnóstwo kursów. Jeśli masz czas to po kilku miesiącach można już robić profesjonalne wizualizacje.


miałbyś może tego linka? :)
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 15.03.2017, 10:40:05
  • 1
@peetee: gfx domain. super stronka
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 15.03.2017, 10:53:09
  • 1
@peetee: to nie było trudne, jak już mówiłem. przypadek
  • Odpowiedz
CoolHunters___PL
CoolHunters___PL
CoolHunters___PL
30.01.2017, 16:28:34
  • 7
Szklane ściany, drewno, minimalizm – tak zaprojektował dom dla swojej rodziny szef designu Apple
Dzięki przeszklonym ścianom można podziwiać malownicze krajobrazy kalifornijskiej doliny Santa Rosa – tak zaprojektował dom dla swojej rodziny szef designu Apple. Zobaczcie, jak wyglądają efekty. Dyrektor do spraw designu sklepów Apple zaprojektował dla swojej rodziny dom, który jest tak nowoczesny i unikatowy, jak większość flagowych sklepów komputerowego giganta. Projekt powstał we współpracy ze studiem architektonicznym Alchemy, a dom
CoolHunters___PL - Szklane ściany, drewno, minimalizm – tak zaprojektował dom dla swo...

źródło: comment_2srYDV8ENXPUQFbEpaB48TtIP8iSPuRs.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 30.01.2017, 19:37:04
  • 3
@CoolHunters___PL: ten projekt jest projektem unikatowym? co druga praca semestralna studentów architektury tak wygląda. chyba że nie widać całej bryły, albo piwnica jakaś rozbudowana może? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 31.01.2017, 00:05:38
  • 4
@kubako: W dalszym ciagu nie jest to projekt unikatowy. Zrealizowanych jest takich cale mnóstwo. To ze się różnią rozpietoscia nadproża w dużym przeszkleniu wychodzącym na działkę.. To dla mnie żadna roznica( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Eastendpl
Eastendpl
Eastendpl
16.01.2017, 08:24:36
  • 5917
Mirki! Mireczki!
Narzekaliście, że na brelok loszek nie wyrwiecie, więc postanowiliśmy coś z tym zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ogarniemy Wam prawdziwe buty!

W ramach #rozdajozadarmo wylosujemy sobie 1 szczęśliwca który dostanie od nas klasyczne, kultowe, sześciocalowe żółciaki.

Timberlandy 6 IN
Eastendpl - Mirki! Mireczki!
Narzekaliście, że na brelok loszek nie wyrwiecie, więc ...

źródło: comment_DYRJ9vJPAWjMhfTy8vg7MNu0mAyCpe71.jpg

Pobierz
  • 627
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 16.01.2017, 09:56:53
  • 1
@Eastendpl: u mnie będzie wykorzystanie 200%, na spółę z kolegą! 43 rozmiar, bez skarpet
  • Odpowiedz
goras
goras
goras
12.12.2016, 18:10:07
  • 3
Poradźcie mi.
Po zakupie nowego komputera mogę zacząć wreszcie bawić się w naukę jakiegoś softu do 3d, bo na moim laptopie cieło sie to niemiłosiernie. Co byście radzili 3dsmax'a od razu? bo chodź jakieś tam podstawy podstaw kiedyś liznąłem to mnie strasznie odrzuca interfejsem :D Rhino + grasshopper ? C4d? czy może jednak blender

  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tadcad_13
tadcad_13
tadcad_13 12.12.2016, 18:27:16
  • 0
@goras: Olej 3dsa. coraz mniej architektów w nim siedzi ( nie mowię o grafikach), chyba że będziesz projektował bryły w stylu Zaha Hadid. Osobiście polecam do architektury sketchup z vrayem. jest mnóstwo wtyczek, super support, mnóstwo modeli. Program jest prosty, wspólpracuje z innymi programami, można konwertować co się chce, a efekt wizualizacji jest taki sam jak w 3dsie jak umiesz używać vraya. ja naprawdę jestem mega zadowolony i cieszę się
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 4 z 6
  • >

Tadek

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 24.03.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 05.01.2018

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl