Czemu redbull nie próbował w pitstopie wyciągnąć tego kawałka włókna co utknął? Chłop tracił 3-4 sekundy na okrążeniu to 30 s w picie by nie zaszkodziło. #f1
@system95: A tam coś utknęło, czy po prostu było zniszczone? Bo po pierwszym picie dopiero ogarneli, ze jest jakaś usterka, a nie, ze ss zniszczone opony
@system95: Ale dlatego, że przednie skrzydło w nowej generacji nie gra aż tak istotnej roli, docisk w większości bierze się z podłogi a ta uległa uszkodzeniu u Verstappena, to nie było, że coś gdzieś utknęło tylko rozpieprzyło struktury w podłodze.
@system95 kiedyś tak by było, ale przez to że jest budżet ucięty na wydatki to będzie im ciężko. Oni cały czas są przekonani że ich auto jest dobre, ale jak się okazuje może się przeliczyli. Autem które ma najlepszą aerodynamikę to Ferrari. Najmniejszy opór względem docisku. Mercedes jest w odwrotnej sytuacji. Mają dużo oporu przez to że odsłonili tylne koła. Mają dobry docisk, ale przez to że silnik jest słaby, to są
Jeżeli to nie silnik? To jaki cudem merc uciął 0.5 bez widocznych zmian w bolidzie. Obstawiam, że to silnik tylko jest to bardziej kwiestia zasilania paliwem. A nie ooo no bo agresywniejsza mapa bo musi krócej wytrzymać. Szczególnie, że głównym ograniczeniem silników f1 jest ilość paliwa na sekundę. #f1
@system95: Z mocniejszym silnikiem mogą ustawić większy docisk - pojada szybciej sekcje kręte + na prostej będą porównywalni z innymi zespołami (lub szxybsi jak w brazyli).
Zobaczymy jak wyjdą te dzisiejsze dodatkowe testy obciążeniowe tylnego skrzydła :)
#f1