Jakie macie doświadczenia z wnioskami reklamacyjnymi/gwarancyjnymi w X-Kom? Oddałem kartę na gwarancje do sklepu PÓŁTORA miesiąca temu (to norma???) , x-kom twierdzi że przekazane do serwisu zewnętrznego i nie mają na prace ów serwisu wpływu... na początku ok ale to zaczyna się robić lekko irytujące. Nie po to kupiłem kartę żeby leżała nie wiadomo ile miesięcy w serwisie... kupiłem ją od x-kom a nie od serwisu ... poza tym producent tej karty
@ciksters: nie, powyższe dotyczy rękojmi, sprzedający ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Nie ma to związku z czasem naprawy, prawnie czas oczekiwania nie jest regulowany.
@Yanekes: umnie za 2 tygodnie będą juz dwa i nie wiadomo w ogóle czy karta będzie naprawiona czy nie, czy gwarancja uznana czy nie, nie wiadomo w ogóle co z nią robi serwis zewnętrzny ...