Zobaczcie porównanie ciasnych zakrętów 1 sektora Verstappen vs Hamilton.
Lewis musi uważać na temperatury i nie może wchodzić/wychodzić z tych zakrętów full-agressive bo by od razu zniszczył opony.
Mercedes ma problemy z przegrzewaniem tylnych gum. Im cieplej tym te problemy bardziej się uwydatniają i LH i BOT muszą bardziej na nie uważać.
Wydaje się więc, że końcówka sezonu będzie przychylna Red Bullowi i fuck-upy takie jak Turcja nie powinni ponownie mieć miejsca.
Lewis musi uważać na temperatury i nie może wchodzić/wychodzić z tych zakrętów full-agressive bo by od razu zniszczył opony.
Mercedes ma problemy z przegrzewaniem tylnych gum. Im cieplej tym te problemy bardziej się uwydatniają i LH i BOT muszą bardziej na nie uważać.
Wydaje się więc, że końcówka sezonu będzie przychylna Red Bullowi i fuck-upy takie jak Turcja nie powinni ponownie mieć miejsca.
Ferrari stronk, szybkie w zakrętach, na prostych też daje radę mercedesowi.
Szkoda, że #!$%@? z tym silnikiem w 2019, byłaby zajebista walka HAM, VER, LEC w tym roku. Oby next year™
#f1