Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko265
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
redGringo

redGringo

Dołączył 15 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 43
  • Znaleziska 43
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0

2572

Morele.net - zepsuta farelka z poprzednią reklamacją w opakowaniu

Morele.net - zepsuta farelka z poprzednią reklamacją w opakowaniu

W zeszłym tygodniu (01.11.2017) kupiłem w sklepie internetowym Morele.net termowentylator, czyli popularną farelkę. W poniedziałek (06.11.2017) przyjechał kurier i przywiózł paczkę. Po otworzeniu okazało się że nie działa i już ktoś ją reklamował...

redGringo
z
wykop.pl
dodany: 07.11.2017, 09:55:38
  • 364
  • #
    polska
  • #
    oszukujo
  • #
    morele
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:02:07
  • 180
@ManWithNoName: albo że mnie spadła...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:03:25
  • 144
@mnlf: pewnie do tej pory krąży w sklepie morele z reklamacjami...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:09:24
  • 45
@Stivo75: Dzięki, podsunąłeś gotowy scenariusz dla Morele.net, pewnie teraz będą mi to wciskać że tak się stało..., Dzięki....
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:11:54
  • 48
@mayek: No tak, ale z drugiej strony, to mogli by dbać o to żeby klient nie dostawał nie działającego sprzętu, z poprzednią reklamacją w środku. Bo to Morele.net teraz traci na swojej marce...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:14:40
  • -16
@Marmite: Polsko mowo bys trudno
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:18:03
  • 67
@ejoker: rozpracowałeś mnie.... :D zawsze chciałęm być na stronie głównej Wykopu. Chciałem sobie do CV wpisać :D
a tak na serio to napisałem do nich reklamację, a to że się ktoś pomylił, no trudno, ale to już jest dość lekceważące, żeby jeszcze nawet nikt na tą reklamację nie spojrzał ...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:25:53
  • 7
@ManWithNoName: W sumie też będzie się niezgorzej prezentować na półce, tylko kabel od zasilania odetnę bo już teraz nie potrzebny. Po włożeniu do gniazdka i tak się nic nie dzieje...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:26:21
  • 47
@ManWithNoName: Znając życie, to pewnie powiedzą, że przecież już na tej reklamacji miałem napisane że nie działa, to co się czepiam...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:33:16
  • 2
@joecamel: Niech ludzie wiedzą jaka jest obsługa. Myślę że tylko takie akcje jak na wykopie motywują tych na górze żeby cokolwiek zmienili...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:49:02
  • -9
@ejoker: oczywiście, masz rację, ale tak to ta sprawa by się rozeszła po kościach i by mieli to w głębokim poważaniu. Może ktoś się tym zainteresuje. Zresztą zawsze chciałem być na głównej :D
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:50:40
  • -2
@boubobobobou: Ja tutaj jestem świeżynką, następny raz jak mi przyślą zepsutą farelkę to już będę wiedział :)
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:51:49
  • 3
@kwiateusz: Nie mam pojęcia :DDD , widocznie odkupili zepsute egzemplarze od Carrefour i teraz odsprzedają taniej...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:53:56
  • 10
@Stivo75: Nie wiem gdzie zaszła pomyłka, nie moja sprawa, warto takie rzeczy nagłaśniać chyba nie ?
Zresztą wyczułem ironię w twoim wpisie, więc ja też ironicznie napisałem :) #bezspiny
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:56:07
  • 3
@turtelian: No na tym zgłoszeniu jest, Imię nazwisko, Adres i Numer telefonu. tak więc dane wrażliwe :D
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 10:58:47
  • -1
@BannedUser: no cóż mogę powiedzieć, raz już się naciąłem w tym sklepie z telefonem, ale nie zrobiłęm żadnej gównoburzy. Poszedłem grzecznie, wymienili mi telefon i po sprawie. Niestety nie nauczyłem się na swoich błędach, żeby tam jednak nie kupować, albo minęło już dużo czasu i kupiłem drugi raz. No i jak dla mnie to jest już trochę przesadą. Ludzie są ludźmi, każdemu zdarzają się błędy... no ale chyba do czasu,
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 11:01:28
  • 5
@maniac777: Racja, mój błąd, https://pl.wikipedia.org/wiki/Dane_wra%C5%BCliwe , to są poprostu dane osobowe.
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 11:37:02
  • 1
@Mistrz_Cietej_Riposty: Tak zrobie, zwrot gotówki :)
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 11:37:24
  • -1
@GrubyChudini: Prawda, co ja sobie głupi myślałem...
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 11:37:59
  • 4
@Pandemicum: Do tej pory tylko czytałem, a dopiero teraz uznałem że mam coś ważnego do powiedzienia.
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 12:01:01
  • -1
@gradziel: Patrząc ze strony klienta, to co mnie interesuje dlaczego dostałem popsuty produkt, już raz reklamowany i nie naprawiony? Ja chcę kupić działający produkt i nie marnować czasu na jego reklamację.
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 12:06:38
  • 26
@monarchista: Wystarczy, czy dalej ściemniam? nie prauje u konkurencji, nie zależy mi na tym żeby ta firma upadła, zależy mi tylko na tym, żeby nie robili z ludzi głupków. A zresztą konkurencja to sama zweryfikuje...
redGringo - @monarchista: Wystarczy, czy dalej ściemniam? nie prauje u konkurencji, n...

źródło: comment_TvijXGjI3ptIo8gpKxDRBL8iwhu4Cd6q.jpg

Pobierz
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 12:09:57
  • 0
@tajnywykopek: haha śmieszne, myślisz że nie wiem gdzie kupiłem? zobacz se w powiązanych.
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 12:13:30
  • -2
@enser: Ok, napisałem do nich poprzez ich formularz kontaktowy, który potraktowałem jako reklamacyjny. Później się dopiero zorientowałem że jest też dedykowany formaularz do składania reklamacji.
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 12:18:21
  • 3
no pluje jadem, bo mnie to kosztuje czas... i mi smutno że Morele.Net ma za mało pracowników żeby sprawdzić czy to co wysyłają do klienta nie jest przypadkiem popsutym sprzętem odesłanym z gwarancji.
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 12:44:28
  • 1
@gradziel: Ok, rozumiem pomyłki się zdarzają. Ostatnio też miałem trochę złych doświadczeń z sprzedawcami i usługodawcami i widocznie mi się miarka przebrała i musiałem wylać swoje #gorzkiezale na wypoku.
Tak po prawdzie to mógłbym tego nie pisać i ten problem pewnie dalej by istniał u was w sklepie i pewnie tracilibyście coraz więcej klientów. Także wychodzi na to że tym wpisem ratuje wasz sklep :D
Chociaż nie spodziewałem
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 12:52:57
  • 1
@morele_net: Rzeczony przedmiot mam przy sobie, zamierzam się dziś z nim udać do jednej z siedzib Państwa sklepu, celem oddania przedmiotu do reklamacji.
redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 15:03:08
  • 7
UPDATE:
Pan Team Leader działu Reklamacji do mnie zadzwonił, że oni kupili od dystrybutora towar jako nowy.
Towar zostanie przyjęty i albo zwrot gotówki albo wymiana na nowy.
Może i pośpieszyłem się trochę z tym wpisem na Wykopie. Ale takto nie usłyszelibyście mojej smutnej historii...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

redGringo
redGringo
Autor
07.11.2017, 21:20:46
  • 2
@m50m: oj ja cierpiący, o jak mi niedobrze, co to za sromota ... oj jo joj...

Dawid K.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 15.10.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking