No elo ( ͡°͜ʖ͡°) Wiem, że pamiętacie, ale zaspamować ponownie nie zaszkodzi, może a nuż ktoś jeszcze się zdecyduje. Jutro, w czwartek, 20 sierpnia 2015 spotykamy się nad Wisłą, w celu legalnego skonsumowania napojów wyskokowych o godz. 20.30 Kto ma - niech zabierze jakiś koc no i ubierzcie się ciepło, bo ma być koło 13 C czyli dość zimno, a siedzieć będziemy do oporu (tak, ja też mam w piątek
Trochę czasu już upłyneło od naszego ostatniego #rozdajo dlatego oddamy wam dwie Loże ( ͡°͜ʖ͡°). Nowego właściciela jednego pudła znajdziemy wśród plusujących ten wpis a drugie wygra osoba, która wrzuci #heheszki czy szyderę w dowolnej postaci w komentarzu! #heheszki z największą ilością plusów wygrają.
A jak ktoś chce nas wesprzeć to zapraszam na zakupy z kodem "wykop"
@fiszu86: nie znacie się, IT ma czasem za dużo na głowie, sie chłopowi nie dziwię. Ja na swoje foto firmowe założyłem specjalnie koszulę w kratę ( ͡°͜ʖ͡°).
Straciłem już całkowicie zaufanie do klientów.( ͡°ʖ̯͡°)
Oddałem telefon na naprawę odpłatną i mimo, że nie mam takiego obowiązku to dałem telefon zastępczy bo klient był miły. Telefon naprawiliśmy po paru dniach, klient przyniósł zastępczy, gdy był duży ruch... Zapytałem tylko czy wyjął SIM, oddał, zapłacił, odebrał swój. Wieczorem sprawdziłem - wrócił do mnie mój telefon
@fstab: Pracowałem z klientami, serwis/sprzedaż PC itp. Znam ból, współczuję... Gdybym też swoje historie zapisywał to książke stworzyć byśmy mogli :P.
@fstab: Przyjdzie na to pora. 3 lata się "męczyłem", co jakiś czas urlop był po prostu potrzebny, a z całości to serwis był wspaniały, ludzie tylko c*uje.
Zaryzykowałem, trochę biedowania po zmianie pracy i odbijam się krok po kroku, decyzji nie żałuję.