Czy macie w swoich #szosa opony #continental Grand Prix 4000S II, jakie macie wrażenia?
Ja swoje kupiłem na początku wakacji, nie jeździłem jakoś dużo na nich - powiedzmy 3000 km, dbam o ciśnienie w oponach - zawsze 8bar. Jeśli chodzi o trakcję, opory toczenia, trzymanie na mokrej nawierzchni to jestem w 100% zadowolony i jest to świetna opona.
Niestety stan opon na dziś to pęknięcia, jakieś uszkodzenia bocznych
Ja swoje kupiłem na początku wakacji, nie jeździłem jakoś dużo na nich - powiedzmy 3000 km, dbam o ciśnienie w oponach - zawsze 8bar. Jeśli chodzi o trakcję, opory toczenia, trzymanie na mokrej nawierzchni to jestem w 100% zadowolony i jest to świetna opona.
Niestety stan opon na dziś to pęknięcia, jakieś uszkodzenia bocznych
- Flyxii (piasty Novatec 271/372, szprychy noname, waga całkowita 1630g, cena ~1520 zł)
- Farsports (piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim cx-ray, waga 1530g, cena ~2530 zł lub szprychy sapim leader waga 1705g, cena ~2300 zł)
- ewentualnie opcja zamówić same obręcze od Flyxii za ~1150 zł, dokupić piasty + szprychy i złożyć samemu
1) Czy warto dopłacać do Farsportów (w sensie do DT Swiss)
2) Czy warto płacić więcej za cx-ray?
2. zastanow sie czy chcesz szytki czy moze zwykle oponki.
3. piasty dt robi ok, 350 spoko, ale novateca sa rowniez w porzadku.
4. warto dorzucić do sapimów, ludzie na nich składają dobre koła
5. za 2500 możesz spokojnie znaleźć fajne karbony,