mocno zrelaksowaną. Raczej trustystyczną a nie sportową. Kąt głowki 70,5 jak dla takiego takiego roweru jest łagodny. Baza kół także długa jest. Wiele graveli jest zdecydowanie bardziej „zwartych”. O przełajach nie wspominając.
Ale robienie takie roweru bez punktów montażowych dla bagażników jest trochę dziwnie. Przynajmniej błotniki da sie zamocować z tego co widzę.
W nawiązaniu do tego wątku: opony przyszły (Panaracer Gravel King) i wczoraj przeszły pierwszy 45 km test (szosa + szuter). Mogę tylko polecić bo póki co jestem bardzo zadowolony.
@fixie: dzięki za poradę, zgodnie z umową załączam foto z nowymi gumami (⌐͡■͜ʖ͡■)
#rower #gravel
mocno zrelaksowaną. Raczej trustystyczną a nie sportową. Kąt głowki 70,5 jak dla takiego takiego roweru jest łagodny. Baza kół także długa jest.
Wiele graveli jest zdecydowanie bardziej „zwartych”. O przełajach nie wspominając.
Ale robienie takie roweru bez punktów montażowych dla bagażników jest trochę dziwnie.
Przynajmniej błotniki da sie zamocować z tego co widzę.