Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko182
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

manjan
manjan

manjan

Dołączył 4 lata i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 13239
  • Znaleziska 8793
  • Mikroblog 4446
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 31
Yurakamisa
Yurakamisa
24.10.2024, 20:10:42
  • 12
Kiedy tak zdenerwowałeś rosyjskich braci że aż Ci ukranizują twój nick który został wygenerowany przez margonem jako pochodzący od japońskiego wojownika.
#ukraina #rosja
Yurakamisa - Kiedy tak zdenerwowałeś rosyjskich braci że aż Ci ukranizują twój nick k...

źródło: 1324

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 24.10.2024, 20:24:14 via Wykop
  • 0
@Yurakamisa: ja j---e. to są ewidentnie ruscy agenci. sieją dezinformację w polskim internecie. czy przypadkiem Wykop nie jest zobligowany prawnie do blokowania tego typu treści?
  • Odpowiedz
IdillaMZ
IdillaMZ
23.10.2024, 11:57:47
  • 6
Ucze się ruskiego i trochę ukraińskiego. I nie wiem co za pacan może twierdzić, że to są te same języki. Ukraiński to jest zupełnie inne zwierze, w dużym stopniu podobny do polskiego
#ukraina #rosja
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 23.10.2024, 12:20:33 via Wykop
  • 3
@IdillaMZ: najbardziej mnie rozwaliła jedna rzecz. znam osobiście tego prankstera, Majora Czernobajewa. I on mi powiedział, że u ruskich język jest wypaczony przez Mongołów. W sensie, w każdym języku słowiańskim dziękuję to albo dekuje, diakuju, diakuj itp. U ruskich spasiba.

Spasiba => spasi-boh, czyli o dzięki Ci boska istoto czy jakoś tak. a tak to tak, Ukraińca można łatwo zrozumieć, po prostu w Polsce wielu Ukraińców mówi po rusku.

i
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan 23.10.2024, 15:41:43 via Wykop
  • 0
@varres: aaaa tak, chyba o to chodziło, nie pamiętam dokładnie
  • Odpowiedz
Shaggy_dg
Shaggy_dg
22.10.2024, 11:06:50
  • 0
Mireczki drogie, macie namiary na jakieś grupy telegram w stylu #gruz200 ale angielsko jezyczne, ew polskie? Nie znam ani ukraińskiego ani orkowego a tłumaczenie wszystkiego jest strasznie upierdliwe. Byłbym zobowiązany za namiary lub zaproszenie #wojna #ukraina #telegram
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 22.10.2024, 11:12:24 via Wykop
  • 1
@Shaggy_dg: na telegramie jest opcja telegrama premium za 14 zyli miesięcznie, i tłumaczy Ci cały kanał od góry do dołu
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan 22.10.2024, 12:04:05 via Wykop
  • 0
@Shaggy_dg: anonimowy dla innych xd
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan 20.10.2024, 18:35:18
  • 6
Cóż, panie @Grzesiok i @Lukardio, pisałem, że zwołujecie się na Discordach i próbujecie dawać ludziom bany. Generalnie jak typowa onuca, gardzicie wolnością słowa.

Godne pochwały, staliniści i faszyści byliby z was dumni. Tak trzymać, towarzysze! Jedźcie do Rosji, zrobilibyście karierę jako mody na Pikabu.

#szacunlukardio #lukardioovermoderacja #stobanowdlaruskichonuc #stobanowdlaprawakow #bekazpodludzi #wojna #russiahateclub #rosja #
manjan - Cóż, panie @Grzesiok i @Lukardio, pisałem, że zwołujecie się na Discordach i...

źródło: Screenshot 2024-10-20 at 20-33-16 #szacunlukardio #lukardioovermoderacja #stobanowdlaruskichonuc #stob... (@Grzesiok) Wykop.pl

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 18:39:23 via Wykop
  • 15
@manjan: o c--j zaplusowały mnie ruskie trolle. @Grooveer @okonek812 @Stabilizator wywalać z tagu. Szczególnie Ty, @Grooveer, będę prowadził sobie statystyki ile razy się udzielasz, bo jesteś tu dzień i noc. I macie mnie na czarnolisto.

Tak więc, zrobię dość fajny wykop lub skrypt do monitorowania, i wreszcie się was pozbędziemy.

Jeszcze brakuje @Stay12 do kompletu.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 18:41:08 via Wykop
  • 12
@okonek812: Wolność słowa to co innego niż trollowanie. Wy kmioty nie mówicie, że Ukraina sobie źle radzi, tylko delikatnymi manipulacjami próbujecie wmówić ludziom, że taki gównokraj jak Rosja jest nie do pokonania.

Rosja, wielka potęga, Ukraina jedzie na ułamku procenta kroplówki wojskowej z NATO i od 3 lat nie możecie sobie poradzić XD
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 18:44:48 via Wykop
  • 4
@CopyB: Wiesz co, jakiś ręcznie sprawdziłem, typ się udziela dosłownie co 15-20 minut (lajkuje, komentuje) od prawie 2 miesięcy bez żadnej przerwy na sen.

Nie czytam tego tagu aż tak, właśnie przez takie kmioty. Zresztą, po Twoim profilu widzę, żeś taki sam. Wy serio nie macie w tej Rosji lepszych zajęć niż siedzenie na Wykopie? Aż takie to imperium ta rosja?
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 18:50:31 via Wykop
  • 3
@Stabilizator chyba wam się w trollowni ruskiej coś pomyliło.

Najpierw zaplusowaliście mój wpis, potem nagle myk plusy znikają XD i w ten oto sposób elegancko wyłapałem kacapskie trolle. @Moderacja możecie coś z tym zrobić?
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 19:09:36 via Wykop
  • 6
@Stabilizator: @okonek812 @Grooveer @Stay12 no co chłopaki, tego się boicie?
manjan - @Stabilizator: @okonek812 @Grooveer @Stay12 no co chłopaki, tego się boicie?

źródło: Stabilizator_JSON_Analysis

Pobierz
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 19:10:30 via Wykop
  • 5
@Stabilizator: posortuję wpisy po dacie, i zrobię elegancki wykop ile czasu każdy z was spędza sobie słodko śpiąc.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 19:29:50 via Wykop
  • 1
@bombastick: no tak, ale takie @Grzesiok i @Lukardio mają mnie za trolla, bo w-------m się, że mnie przez @Lukardio kiedyś zbanowano.

Ale swoją drogą, to bardzo łatwo te dane przerobić. Jak będę miał chwilę to sobie zrobię małe statystyki, wrzucę na wykop. Można nawet te posty wrzucić do ChataGPT i zobaczymy, jak oceni XD

a tych dwóch na górze nie uważam za onuce, ale za ludków, którzy
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 19:46:07 via Wykop
  • 0
@Lukardio: chłopie. nie można stosować takich praktyk jak "podpałeś mi". chcąc robić dobrze zmieniasz się w typowego ruska, tylko stoisz po dobrej stronie. próby cenzury to najgorsza możliwa rzecz, stosują ją tylko komuchy i naziole.

ale no dobra, odpuszczę. o ile nie będziesz mi blokował wykopu, jak podsumuję działalność tych kwiatków typu gruwery stabilizatory i staye. można sobie bardzo łatwo wyciągnąć działalność takiego użytkownika jako zwykły JSON i go sparsować.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
20.10.2024, 20:58:09 via Wykop
  • 1
A że masz ból d--y bo ktoś ci kiedyś zgłosił jakiegoś posta, to nawet tego nie jesteś w stanie pojąć.


@slapdash: to był post zupełnie neutralny, w 100% zgodny z regulaminem. mam ból d--y o to, że wykorzystano algorytm automatycznego banowania jeśli X użytkowników zgłosi post. żadnego regulaminu nie złamałem i dlatego jestem zły. a co do iwana, to raczej nikt nie przeczytał Twojej odpowiedzi, a jeśli przeczytał, to następny
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
20.10.2024, 20:22:38
  • 88
1 plus = jedna mela na rosyjskiego pachołka

przed inwazja knul z putinem, po inwazji knul z putinem, teraz blokowal polski udzial w odbudowie ukrainy

#ukraina #rosja #polska #wojna
robertkk - 1 plus = jedna mela na rosyjskiego pachołka

przed inwazja knul z putinem,...

źródło: nsnsfnfssnf

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 20.10.2024, 20:25:39 via Wykop
  • 23
@robertkk: ja bym się nie dziwił. niemcy zawsze mieli z ruskimi sztamę. naszym kosztem.
  • Odpowiedz
niktnikt12
niktnikt12
20.10.2024, 00:09:34
  • 0
po prostu #rosja #czolgi
niktnikt12 - po prostu #rosja #czolgi
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 20.10.2024, 01:22:18 via Wykop
  • 3
@Aperitiff: w propagandę i kłamstwa umiejo lepiej niż każdy. nie umiejo w cywilizajcę
  • Odpowiedz
N331
N331
N331
19.10.2024, 10:46:31
  • 523
Jazda na zderzaku to jest prawidłowa, bo nie zamula ruchu ( ͡° ͜ʖ ͡°) też Polska...

#polskiedrogi
N331 - Jazda na zderzaku to jest prawidłowa, bo nie zamula ruchu ( ͡° ͜ʖ ͡°) też Pols...

źródło: 1000095564

Pobierz
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 19.10.2024, 10:49:03 via Wykop
  • 500
@N331: jazdę na zderzaku uprawiają totalne debile
  • Odpowiedz

433

Partia Razem uznana przez Izrael za antysemicką

Partia Razem uznana przez Izrael za antysemicką

Yacov Livne: Very sad to see a blood libel spread by a party in the Polish Parliament. Political messages cannot include antisemitism and xenophobia.

manjan
z
x.com
dodany: 16.10.2024, 11:52:37
  • 90
  • #
    polityka
  • #
    izrael
  • #
    lewica
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    partiarazem
  • #
    heheszki
panDario
panDario
13.10.2024, 22:50:53
  • 0
Więcej materiału filmowego z bazy IDF, która została dziś wieczorem zaatakowana przez UAV kamikadze Hezbollahu.


#izrael #wojna #liban
panDario - >Więcej materiału filmowego z bazy IDF, która została dziś wieczorem zaata...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 13.10.2024, 23:37:21 via Wykop
  • 2
musiał dodać "kamikaze", żeby bardziej negatywnie brzmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°) otóż, IDF używa tylko i wyłącznie dronów kamikaze, bo na inne nie posiadają środków. zarzucanie tego cipatym, to inny wymiar.

dlatego uwielbiam, jak oni się nawzajem wykończą XD głupie narody
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
11.10.2024, 19:16:27
  • 21
14 wpisów na ostatnie 22 od petersburskich karakanów bez toalety w domu ¯\(ツ)/¯

#ukraina #rosja #afera #wojna
robertkk - 14 wpisów na ostatnie 22 od petersburskich karakanów bez toalety w domu ¯\...

źródło: nfssnfsnfsnf

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 11.10.2024, 19:20:46 via Wykop
  • 1
@okonek812: zajęli ruskim i sobie siedzą XD
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan 11.10.2024, 19:28:59 via Wykop
  • 1
@okonek812: to, co masz w avatarze, będzie powiewało w Twojej stolicy
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan 11.10.2024, 19:40:02 via Wykop
  • 2
@okonek812: i na twojej mordzie też będzie. @groover Ty to już nie śpisz od 3 miesięcy XD

ale wy macie fajną robotę. piszecie głupoty, każdy ma to w dupie, idziecie do szefa i pokazujecie tyle postów napisaliśmy. w sumie to na święta wam się należy ta gigantyczna premia 100zł
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan 11.10.2024, 19:59:37 via Wykop
  • 0
@Grooveer: no, i na pewno nie zabrali terenu rosjan
  • Odpowiedz
KwadratF1
KwadratF1
08.10.2024, 17:16:09
  • 15
#ukraina #wojna #geopolityka #rosja

Czas spojrzeć prawdzie w oczy i wziąć wszystkie fakty na klatę. Nie ma się co oszukiwać bo sytuacja na Ukrainie jest tragiczna....



KwadratF1 - #ukraina   #wojna  #geopolityka #rosja

Czas spojrzeć prawdzie w oczy i w...

źródło: beka z debili

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 08.10.2024, 17:30:43 via Wykop
  • 9
@KwadratF1: wtf... ja cały czas myślałem, że to jakieś duże miasto, a to 10 ulic na krzyż? i o to się ruscy spuszczają i tylu kacapów przez to zdechło?

  • Odpowiedz
michal818
michal818
michal818
07.10.2024, 18:37:47
  • 14
Kalifornia ma 2x większy PKB od Rosji.

#ukraina #rosja #bekazpodludzi #bekazkacapow #bekazkonfederacji #gospodarka #ciekawostki
michal818 - Kalifornia ma 2x większy PKB od Rosji.

#ukraina #rosja #bekazpodludzi #b...

źródło: image

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 07.10.2024, 23:22:17 via Wykop
  • 1
@Skorvez_957_: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • Odpowiedz
Saeglopur
Saeglopur
05.10.2024, 21:10:41
  • 1
#metal #rock #usa #rosja #muzyka
Saeglopur - #metal #rock #usa #rosja #muzyka
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 05.10.2024, 23:57:26 via Wykop
  • 0
@Saeglopur: niektóre riffy naprawdę dobre, ale za bardzo wali rybą. tzn pedałem.
  • Odpowiedz
_.....s
konto usunięte 05.10.2024, 22:05:19
  • 1
Jak zapobiec wojnie Rosja - NATO? Da się w ogóle?

#wojna #rosja #ukraina
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 05.10.2024, 23:44:33 via Wykop
  • 1
Jak zapobiec wojnie Rosja - NATO? Da się w ogóle?


@_atreides: to pytanie do ruskich ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
panDario
panDario
03.10.2024, 22:05:08
  • 143
Szybko wybrali nowego lidera

#izrael #wojna #liban #iran #hezbollah #heheszki
panDario - Szybko wybrali nowego lidera

#izrael #wojna #liban #iran #hezbollah #hehe...

źródło: Hassan Za-multibanAllah

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 03.10.2024, 23:18:11 via Wykop
  • 2
@panDario: piękne
  • Odpowiedz
Pokojowa
Pokojowa
03.10.2024, 19:22:34
  • 2
Kto jest bardziej zlośliwy na poniższych tagach...

#ukraina #wojna #rosja

.....

  • Ukrofile. 33.1% (46)
  • Rusofole. 50.4% (70)
  • Nie wiem, trudno powiedzieć. 16.5% (23)

Oddanych głosów: 139

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 03.10.2024, 19:28:27 via Wykop
  • 2
@Pokojowa: fajna ankieta, sugeruje, że jedni i drudzy są złośliwi
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan 28.09.2024, 15:42:45
  • 1
Rowerzyści, quo vadis? W dyskusji gość z Wykopu, @ToJestNiepojete, próbuje mi wmówić, że skoro nie ma stricte w przepisach napisane, że rowerzysta musi ustąpić, to znaczy, że nie musi i droga wolna.

Ergo, rowerzysta ma pierwszeństwo na przejeździe rowerowym, ale nie zbliżając się do niego. Czyli tak samo, jak na rondzie - musisz ustąpić.

Gość pisze, że taki przejazd to nie włączanie się do ruchu (wtf?!) i nie musi
  • 94
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 15:50:26 via Wykop
  • 0
@G06DbT: to się bardzo chwali. tylko chodzi mi o to, że rowerzysta na przejeździe rowerowym musi ustąpić, chyba, że kierowca skręca w drogę poprzeczną.

utarło się, że kierowcy tak czy siak ustępują dla świętego spokoju - łamiąc prawo - ale nie muszą tego robić. piszę to, bo może ktoś sobie to zakoduje i uniknie wypadku.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 15:59:04 via Wykop
  • 0
znajdującym się na przejeździe.


@MrCreosote: zacytuję Ciebie tutaj. znajdującym się na przejeździe
manjan - >znajdującym się na przejeździe.

@MrCreosote: zacytuję Ciebie tutaj. znajdu...
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 16:03:33 via Wykop
  • 1
na przejeździe


@kasztan00: ah, tutaj fakt, sam się pomyliłem. ale wiadomo o co chodzi. zasada jest prosta - rower przecina w poprzek drogę, to nie ma pierwszeństwa i ustępuje. jak kierowca skręca, to on przecina drogę rowerzyście i musi ustąpić.

napisałem tego posta dlatego, że dzbany sieją dezinformację i potem mamy wypadki, bo 18-letni Mirek przeczytał na wykopie, że ma pierwszeństwo.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 16:06:30 via Wykop
  • 0
Rowerzysta na przejeździe


@MrCreosote: NA przejeździe. oczywiście, nikt tego nie neguje. przed przejazdem nie ma żadnego pierwszeństwa. czyli jak sobie jedziesz DDR i widzisz przejazd rowerowy, ale jeszcze na niego nie wjechałeś, to masz ustąpić. obejrzyj film - nawet policja to próbuje wam wbić do łbów.

rowerzysta musi ustąpić jeśli nie jest jeszcze na przejeździe rowerowym.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 16:25:58 via Wykop
  • 0
Prawo o ruchu drogowym mówi że kierujący pojazdem ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa zbliżając się do przejazdu dla rowerów.


@MrCreosote: w którym miejscu? przestań gadać bzdury.

rowerzystom na
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 16:28:04 via Wykop
  • 0
https://streamable.com/hmz0no


@MrCreosote: https://streamable.com/hmz0no

i obejrzyj to jeszcze raz. chyba, że instruktorzy prawa jazdy, policja, prawnicy nie mają racji, tylko Ty ją masz.
manjan - >https://streamable.com/hmz0no

@MrCreosote: https://streamable.com/hmz0no

...
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 16:50:07 via Wykop
  • 0
@MrCreosote: typie, przestań KŁAMAĆ, bo na to jest paragraf.

§ 1. Kto publicznie nawołuje do popełnienia występku lub przestępstwa skarbowego, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


I teraz tak. Pełny przepis brzmi
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 16:59:30 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: oczywiście, ale jeśli ktoś na ten przejazd wjedzie pod koła, to jest jego wina. dokładnie jak na rondzie, na rondzie jestem na drodze z pierwszeństwem, ale jeśli ktoś się wbije na chama to jego wina. ma pierwszeństwo NA, czyli jeśli zbliża się do przejazdu tego pierwszeństwa nie ma. a jeśli nie ma, to jeśli wjedzie na przejazd i zmusi kierującego do zmiany prędkości lub kierunku, to wymusił i wina
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 17:09:30 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: rowerzysta nie ma pierwszeństwa przed przejazdem.

Jakiś przepis, że samochód ma pierwszeństwo?


@nieocenzurowany88: no oczywiście, chociażby przecięcie komuś drogi. wiesz, że nawet pasa nie możesz zmienić jeśli ktoś po nim
manjan - @nieocenzurowany88: rowerzysta nie ma pierwszeństwa przed przejazdem.
Jakiś ...
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 17:12:29 via Wykop
  • 0
@MrCreosote: tak, i policja też.

i tu też.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 17:17:46 via Wykop
  • 0
@pasta_alla_carbonara: o lol, ten sam link wkleiliśmy. ale dobra uwaga, bo ci goście chyba myślą, że jak jest przejazd to pierwszeństwo albo ma, albo nie ma.

ale nawet odpalę GIMP'a i to narysuję. na tym skrzyżowaniu niebieski jest rower. i pojazd A musi mu ustąpić, gdyż skręca w drogę poprzeczną i przecina drogę rowerzyście. natomiast rowerzysta musi ustąpić pojazdowi B, ponieważ zbliżając się do ścieżki w tym przypadku nie ma
manjan - @pastaallacarbonara: o lol, ten sam link wkleiliśmy. ale dobra uwaga, bo ci ...

źródło: ddr_skrzyzowanie

Pobierz
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 17:22:10 via Wykop
  • 0
@rrobot: oczywiście, ja nigdy nie wierzę, że rowerzysta zna przepisy ruchu drogowego (co najwyżej wybiórczo, nie całość). dlatego też od wypadku z rowerzystą ustępuję debilom.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 17:33:24 via Wykop
  • 0
@MrCreosote: nie ma takiego przepisu, pajacu. przestań już p-------ć głupoty. przepis brzmi zupełnie inaczej.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 17:48:22 via Wykop
  • 0
@MrCreosote: Ty nie masz pojęcia, bo ta ustawa została znowelizowana, i siejesz dezinformację. jak Cię przejadę na przejeździe to sobie możesz pokazywać tekst z 1997 roku.

tu masz gnoju znowelizowaną ustawę

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20210000450/U/D20210450Lj.pdf
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 17:55:03 via Wykop
  • 0
I tak też napisałem:


@MrCreosote: widać, że się gubisz w zeznaniach. nie znasz tego przepisu, wyguglowałeś go, i znalazłeś starą wersję, a teraz się poprawiasz.

miejmy nadzieję, że zaczniesz stosować się do obowiązującego prawa.
manjan - >I tak też napisałem:

@MrCreosote: widać, że się gubisz w zeznaniach. nie z...

źródło: dwie_ustawy

Pobierz
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 17:58:32 via Wykop
  • 0
ale ulica przecina drogę rowerzyście na drodze rowerowej tak samo jak droga rowerowa ulicę. To działa w dwie strony.


@nieocenzurowany88: ale to nie jest skrzyżowanie, tylko przejazd przez jezdnię, nazywany przejazdem rowerowym. i to regulują inne przepisy.

eh, pamiętam jakiegoś dzbana, który próbował mi wmówić, że skoro znaki obowiązują do pierwszej jezdni, to obowiązują do ddr. i jak mamy STOP przed DDR, to znaczy, że musimy się zatrzymać na DDR
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 18:00:27 via Wykop
  • 0
Tępy pajacu, podałem ci tekst jednolity tej ustawy,czyli takiej obejmującej wszystkie jej poprawki.


@MrCreosote: tępy pajacu, podałeś mi archiwalny jednolity tekst ustawy, a ja Ci podałem obowiązujący. co najlepsze, znalazłem ten link z archiwum co wkleiłeś w Google - jako trzeci wynik, więc na pewno nie szukałeś tego na stronie sejmu.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 18:16:01 via Wykop
  • 0
Prawda jest taka, że jak walniesz rowerzystę, to będzie to już NA przejeździe. Z chwilą wjazdu na przejazd rowerzysta zyskuje pierwszeństwo, czyli z chwilą gdy przekracza krawężnik


@nieocenzurowany88: tak, ale tak samo jak wyjeżdżasz z drogi podporządkowanej na drogę z pierwszeństwem - to już jak wyjedziesz komuś pod koła to jesteś na drodze z pierwszeństwem a on w Ciebie stuknął. czyja wina? Twoja! jak wbijsz na rondo komuś pod koła to
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 18:21:20 via Wykop
  • 0
@rrobot: nie nienawiść. tylko mnie denerwuje to, że rowerzyści rozgłaszają jakieś swoje dziwne teorie. a potem jakiś młody poczyta, stwierdzi że w internecie to na pewno prawdę piszą i właduje się komuś pod koła. nie sądzisz, że jednak warto piętnować takie coś?
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 18:46:05 via Wykop
  • 0
żeby rowerzysta wymusił pierwszeństwo, to najpierw musiałbyś je mieć :-) I jakie znaki niby mówią, że masz pierwszeństwo jak jesteś kierowcą?


@nieocenzurowany88: droga dla rowerów to osobny byt od drogi. ddr to nie jezdnia. żeby wkroczyć na jezdnię musisz stosować się do przepisów, a te dokładnie mówią o tym, jak możesz to zrobić wjeżdżając na jezdnię z DDR.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 18:48:21 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: powiedz mi, dlaczego ignorujesz takie coś jak wymuszenie?
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 19:05:30 via Wykop
  • 0
W 99% przypadków pojazd B będzie miał znak ustąp pierwszeństwa, stop lub koniec strefy i wtedy rowerzysta ma pierwszeństwo przed przejazdem z mocy tego znaku.


@monty16k: dlaczego? znaki zgodnie z prawem stawiane są przy jezdni. jadąc DDR masz ten znak po swojej lewej stronie, a stosować się musisz do znaków po swojej prawej stronie. czyli jeśli pojazd B ma ustąp pierwszeństwa, to pojazd A musi mieć znak drogi z pierwszeństwem
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 19:17:22 via Wykop
  • 0
Nie musi mieć znaku drogi z pierwszeństwem.


@monty16k: musi. te znaki zawsze, ale to zawsze występują parami. tak samo jak znak zakaz wjazdu i droga jednokierunkowa.

Jeśli widać że droga z prawej ma znak A7 Lub B20


a jak widać? Ciebie nie obowiązuje pierwszeństwo, więc tam może być nawet zakaz ruchu, a Ciebie i tak obowiązują przepisy z art 27 pord.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 19:38:22 via Wykop
  • 0
@monty16k: że co?

Nie, znak D1 może wystąpić tylko raz na początku drogi z pierwszeństwem i obowiązuje dopóki nie zostanie odwołany znakami A-5, A-7, B-20, D-2.


mówię o tym, że jeśli masz z jednej strony znak ustąp pierwszeństwa, to z drugiej masz drogę z pierwszeństwem. jednak Ciebie na DDR ten znak nie obowiązuje, bo masz go z lewej strony (znaki są stawiane przy
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 19:54:25 via Wykop
  • 0
@monty16k: ale Ty nie jedziesz droga z pierwszeństwem, bo znak masz po lewej stronie.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 20:56:22 via Wykop
  • 0
@monty16k: > widząc znaki A7, itp. na drogach poprzecznych.

ręce opadają.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 21:49:00 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: bez kontekstu to sobie możesz. zabrane prawo jazdy, za co? za wypadek nie zabiera się prawa jazdy. więc coś innego musiało być.

a obejrzyj film który wrzuciłem wyżej, zakwestionujesz to, co mówi policja na ten temat?
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 22:05:12 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: a to, to co? są nawet napisy.

cytuję policjantkę:

Przepisy ustawy Prawo o ruchu drogowym nakładają na kierowcę pojazdu obowiązek, aby zbliżając się do przejazdu dla rowerów zachowali szczególną ostrożność i ustąpili pierwszeństwa kierującemu rowerem, który już znajduje się na przejeździe, a nie na ten przejazd
manjan - @nieocenzurowany88: a to, to co? są nawet napisy.

cytuję policjantkę:
 Prze...

źródło: 1000010680

Pobierz
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 22:10:51 via Wykop
  • 0
oto skutki czytania głupot w internecie o rzekomym pierwszeństwie samochodów niepooartym żadnymi przepisami


@nieocenzurowany88: ah, no i właśnie. przecież mógł potrącić to dziecko wykonując skręt, jeśli samochód skręca w drogę poprzeczną, to rowerzysta ma pierwszeństwo - samochód przecina drogę roweru.

i żeby nie było, to jest TYLKO w takiej sytuacji, jak narysowałem na obrazku. gdyby pojazd B z obrazka skręcał, to rowerzysta i tak nie ma pierwszeństwa przed nim. rowerzysta
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 22:20:07 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88:

art. 27a


ke? zacytuj proszę, bo takiego artykułu - 27a - nie
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 22:55:11 via Wykop
  • 0
chodziło mi o 27.1a - gdy samochód skręca. 27. 1 gdy nie skręca, czyli pojazd b z rysunku


@nieocenzurowany88: ah, no to tak. przepis nie nakazuje ustąpić pierwszeństwa.

Dokładnie, za takie wymuszenie zgodnie z taryfikatorem jest 350 zł mandatu dla kierowcy. Chyba o to wymuszenie Ci chodziło?
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 23:02:59 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: byłby na przejeździe i byłby winny, ponieważ wtargnął na ten przejazd. tak samo, jak pieszy nie może wtargnąć tuż pod jadący pojazd, ani wychodzić zza innego pojazdu na przejście.

tak samo jak wjadę na chama na rondo to już jestem na rondzie i jestem na drodze z pierwszeństwem, ale jak przywali przez to we mnie inny samochód, to ja jestem winny. pomimo tego, że jestem na drodze z
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 23:08:54 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: wymusił. rowerzysta wymusił. kurde, pokazuję Ci przepisy, gdzie punkt po punkcie jest napisane, w tej sytuacji tylko na przejeździe, w tej (skręt) bezwarunkowo.

potem jeszcze policja mówi, że przed przejazdem pierwszeństwa nie ma.

ja nie wiem, jakiś gwóźdź w mózgu. policja racji nie ma, szkoły jazdy racji nie mają, przepisy są do d--y. jeździj se jak chcesz, ale jeśli myślisz, że możesz sobie ot tak przelecieć rowerem przez przejazd,
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 23:20:02 via Wykop
  • 0
Mandat jest tylko dla kierowcy za wymuszenie, co miałoby miejsce w sytuacji z pojazdem B


@nieocenzurowany88: w sytuacji z pojazdem B stosuje się taryfikator dla pojazdów, nie dla rowerzystów. rower to pojazd - i obowiązuje go chociażby przepis "zbliżając się do przejazdu dla rowerów należy zachować szczególną ostrożność (...)". tak, ten przepis obowiązuje też rowerzystę.

Możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób twoim zdaniem samochód może w takim razie wymusić na rowerzyście pierwszeństwo
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 23:34:52 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: człowieku XD

Pierwszeństwo jest dane rowerzyście gdy jest na przejeździe więc to ty masz jadąc samochodem masz "powstrzymać się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości". Powstrzymać się od ruchu, czyli zwolnić lub zahamować gdy widzisz rowerzystę na przejeździe


@nieocenzurowany88: dokładnie tak, ale gdybym to ja był bliżej a rowerzysta jeszcze by na przejeździe nie był, to
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
28.09.2024, 23:57:30 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: wiesz co, dobra. już mnie jeden wykopek, dość słusznie zrugał za pisanie tego. bo to wygląda podobno jak "chwalenie się". ale to napiszę, bo chodzi o interes społeczny.

otóż - przejechałem rowerzystę na przejeździe rowerowym. połamałem go całkowicie. gość spędził długi czas w szpitalu z połamanymi kończynami i czymś tam, a potem na zwolnieniu. teraz jest chyba niepełnosprawny i na rencie.

dostał mandat, a po roku z procesu cywilnego
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
29.09.2024, 00:08:26 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: nie musisz wierzyć :) ale naprawdę z całego serca Ci życzę, żebyś nie miał takiej sytuacji, nawet, jeśli w nią nie wierzysz. ja po tym reaguję bardzo emocjonalnie na każdego typa, który publicznie mówi, że można sobie wjechać na przejazd od tak.

jeździj jak chcesz, rób co chcesz, obyś nie miał takiej sytuacji.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
29.09.2024, 00:43:13 via Wykop
  • 0
@nieocenzurowany88: spoko.
  • Odpowiedz
manjan
manjan
manjan
Autor
29.09.2024, 02:07:34 via Android
  • 0
@nieocenzurowany88 no dobrze, zanegowałeś właśnie oficjalny film Policji. Szkoda, że państwo polskie nie zatrudnia takich dobrych prawników jak Ty (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
gisot
gisot
28.09.2024, 23:44:34
  • 7
Witam, gdzie można dokonać wpłaty na Państwo Izrael?
#izrael #wojna
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manjan
manjan
manjan 28.09.2024, 23:48:44 via Wykop
  • 2
@gisot: wpłat dokonujesz mając konto w banku, pozdrawiam
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22
  • Strona 10 z 22
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.08.2023

    Komentator
  • Kałasznikow
    od 24.02.2022

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 24.02.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 26.06.2021

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 31.12.2022

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl