Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko244
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Igrzyska

    Igrzyska
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże
  • Ukraina

    Ukraina

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

lusch
lusch

lusch

Dołączył 7 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 76
  • Znaleziska 11
  • Mikroblog 65
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 7
lusch
lusch
lusch 17.01.2018, 20:30:31
  • 6
Hej #kryptowaluty!

Czy chcielibyście dostawać pieniądze za oglądanie reklam? ( ͡€ ͜ʖ ͡€)

Może #gimbynieznajo, ale wielu z Was pamięta stare dobre czasy z początku tego wieku, kiedy różne serwisy kusiły zarabianiem dużych (*ostrożnie!) pieniędzy za oglądanie/klikanie
lusch - Hej #kryptowaluty!

Czy chcielibyście dostawać pieniądze za oglądanie rekla...

źródło: comment_zGASAytjRHDGbvm3Tv28covMUXbes4Gt.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lusch
lusch
lusch
Autor
17.01.2018, 20:58:35
  • 0
@WhiskeyIHaze: można importować dane z innych przeglądarek.
lusch - @WhiskeyIHaze: można importować dane z innych przeglądarek.

źródło: comment_SFSEYF6WpqAh3p5TCZu0Wduvvf8SymVv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
lusch
lusch
lusch
Autor
17.01.2018, 21:00:15
  • 0
Dodatkowo projekt ma za zadanie blokować reklamy po to, żeby dodać reklamy


@severson: dokładnie. Blokowanie niechcianych reklam, które większość z nas i tak blokuje, a wyświetlanie tych, które użytkownik wybierze, a dodatkowo dostanie za nie tokeny #bat. W którym miejscu nie ma to sensu?
  • Odpowiedz
lusch
lusch
lusch
Autor
18.01.2018, 07:44:28
  • 0
@severson:

To, że coś nie działało wcześniej, nie znaczy, że nie będzie działało w przyszłości :) Zobacz, że jak @BiednyPiesek celnie zauważył, obecny model reklam w internecie jest zepsuty, m.in. przez boty. Nie dość, że reklamy przynoszą zyski głównie gigantom, to jeszcze użytkownik jest obciążony kosztami wyświetlania tych reklam, bo przecież płacisz za zużyte pasmo oraz prąd, szczególnie jeśli nie masz flat-rate i przeglądasz strony na urządzeniach mobilnych. Czy wiesz np., że objętość strony Onet.pl to w 50-70% reklamy?

Czy nie wydaje się więc uczciwe, aby płacić użytkownikom za oglądanie reklam, rekompensując częściowo pobór prądu oraz koszt
  • Odpowiedz
lusch
lusch
lusch
Autor
18.01.2018, 07:51:33
  • 0
@Ertenix: ten darmowy airdrop, nie. W przyszłości wbudowany w przeglądarkę portfel będzie pozwalał wypłacać tokeny BAT.
  • Odpowiedz
lusch
lusch
lusch
Autor
18.01.2018, 08:05:15
  • 0
@severson: nie jestem tu, żeby Cię przekonywać. Napisałem swoje, czas pokaże, pozdro!
  • Odpowiedz
lusch
lusch
lusch 14.01.2018, 08:10:29
  • 10
Cześć Kryptomaniacy!

Chciałbym opisać Wam wydarzenie, które pod tagiem #kryptowaluty przeszło prawie bez echa, a które jest bez precedensu w świecie krypto.

Wczoraj w Seulu, stolicy Korei Południowej, podczas specjalnej prezentacji, Brendan Blumer, CEO block.one (twórców eos.io) ogłosił kolejno
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lusch
lusch
lusch
Autor
14.01.2018, 08:38:25
  • 1
@iAmTS: Everpedia będzie organizacją pro-profit, tzn. że będzie się sama finansować, a edytorzy będą zarabiać pieniądze.
  • Odpowiedz
lusch
lusch
lusch
Autor
14.01.2018, 08:39:35
  • 0
@lajdak:

pod tagiem #kryptowaluty przeszło prawie bez echa.
  • Odpowiedz
lusch
lusch
lusch
Autor
14.01.2018, 09:04:22
  • 0
@iAmTS: meh to jest teraz, że co jakiś czas Wikipedia musi prosić o wpłacanie datków, bo nie potrafią się sami utrzymać, mimo bycia piątym najpopularniejszym serwisem na planecie. Nie wspominając o darmowym zaangażowaniu tysięcy osób.
  • Odpowiedz
lusch
lusch
lusch
Autor
14.01.2018, 10:53:32
  • 0
Ciekawe tylko jaki procent z tych co wpłacili 1 mld to czysta spekuła


@marecki22: skoro i tak już wpłacili, to nie jest to istotne. Kto miał sprzedać, to już dawno sprzedał, bo kurs zmienił się w ciągu ostatnich 6 miesięcy z $0,5 do $15.

Poza tym ICO nadal trwa na stronie eos.io i codziennie dystrybuowane jest 2 mln tokenów. Ma to na celu równą dystrybucję tokenów i ograniczenie
  • Odpowiedz

325

Kulisy flash crashu na kryptowalucie, czyli jak z 380 dolarów zrobić milion

Kulisy flash crashu na kryptowalucie, czyli jak z 380 dolarów zrobić milion

Ethereum, druga pod względem popularności po bitcoinie kryptowaluta, zaliczyła w ubiegłym tygodniu tzw. flash crash. W ciągu kilku sekund jej kurs zanurkował z poziomu 317 dolarów do 10 centów. Wiele wskazuje na to, że cała sytuacja była zaplanowana i ktoś na niej nieźle zarobił.

syn_admina
z
bankier.pl
dodany: 28.06.2017, 21:31:42
  • 115
  • #
    technologia
  • #
    ekonomia
  • #
    kryptowaluty
  • #
    ethereum
  • #
    bitcoin
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 10:01:26
  • 1
@280bhp: na etoro nie można kupić ETH, tylko CFD (Contract For Difference)
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 11:42:47
  • 0
@monarchista: można, ale nie na etoro.
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 12:09:14
  • 0
można XD...


@monarchista: złoto i ropę też można? Przyślą Ci je do domu jak będziesz chciał? XD

Weź poczytaj i nie wprowadzaj ludzi w błąd: https://www.etoro.com/en/customer-service/cfd-trading/
lusch - > można XD...

@monarchista: złoto i ropę też można? Przyślą Ci je do domu ...

źródło: comment_YW189TICp0pmvHGzwtg2r8QwNgG6B54r.jpg

Pobierz
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 12:14:07
  • 1
@monarchista: właśnie z takim pojęciem jak Twoje ludzie "inwestują", a potem płacz, bo nawet nie wiedzą co kupili XD
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 12:32:38
  • 2
@monarchista: jeśli ktoś nie rozróżnia Ethereum od kontraktu na Ethereum, to IMHO nie wie w co się pakuje.
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 12:45:35
  • 0
@monarchista: problem jest taki, że strona kontraktu CFD może w pewnym momencie uznać, że on nie obowiązuje i zostajesz z niczym (np. tzw. Counterparty Risk). Mogą pojawić się problemy z płynnością na rynku i dostawca może sam zamknąć Twoje pozycje.

http://www.investopedia.com/articles/active-trading/110714/contract-difference-cfd-risks.asp
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 12:58:46
  • 0
@monarchista: ETH można kupić np. na https://www.coinbase.com.

w związku z czym lduzie nie stracili kasy


Mogli stracić tylko ci, którzy mieli otwarte pozycje na sprzedaż, tzw. stop loss. W momencie kiedy cena spadła poniżej wartości którą zdefiniowali, ich zlecenia zostały zrealizowane. Na etoro istnieje taki sam mechanizm. Natomiast obie giełdy nie są powiązane, więc chwilowy spadek na jednej nie miał efektu na
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 13:11:52
  • 4
@monarchista: Nie. Załóżmy, że kupiłem 10 ETH po $300 za szt. Są dwa scenariusze:

1. Zaraz po zakupie ustawiłem tzw. stop loss na $250, czyli jeśli cena spadnie do $250 za sztukę, to uruchomi się automatyczne zlecenie sprzedaży moich ETH, żeby uchronić mnie przed dalszą stratą, jeśli np. cena spadłaby do $100. Teraz idę spokojnie spać. Rano okazuje się, że w nocy cena chwilowo spadła do $1, następnie wróciła spowrotem
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 13:15:35
  • 0
@monarchista: hm, nie wiem jakby to miało działać...
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 13:30:54
  • 1
@monarchista: aaa, tzw. Margin Trading. To mogło by się zgadzać, że ludzie potracili wszystko.
lusch
lusch
lusch 29.06.2017, 13:35:07
  • 1
@monarchista: nie umiem powiedzieć, nie grałem na dźwigni.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 20.06.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl