Kupiłem żonie nie całe dwa tygodnie temu Xiaomi Redmi Note 5 4/64 Gold w Gearbest z Polskiego magazynu.
Otworzyłem włączyłęm i nastęnego dnia jechaliśmy na wakacje.
Na miejscu już żona mi zgłosiła, że na wyświetlaczu pojawiły się jakieś dwa pionowe paski i z czasem widać je coraz bardziej (zdjęcie w załączniku).Paski nie znikają prawdopowobnie jest to stałe uszkodzenie, pewnie było nawet od pocżątku choć musiało być bardzo mało widoczne, bo nie zauważyłem.
I teraz pytanie do bardziej wprawionych w reklamacjach w Gearbest.
Jak to z nimi rozegrać. Telefon on nowości lub prawie od nowości jest uszkodzony i nie bardzo mam zamiar go już naprawiać / ingerować w niego.
Pewnie będą mi jakieś gówniane rozwiązania proponować.
Otworzyłem włączyłęm i nastęnego dnia jechaliśmy na wakacje.
Na miejscu już żona mi zgłosiła, że na wyświetlaczu pojawiły się jakieś dwa pionowe paski i z czasem widać je coraz bardziej (zdjęcie w załączniku).Paski nie znikają prawdopowobnie jest to stałe uszkodzenie, pewnie było nawet od pocżątku choć musiało być bardzo mało widoczne, bo nie zauważyłem.
I teraz pytanie do bardziej wprawionych w reklamacjach w Gearbest.
Jak to z nimi rozegrać. Telefon on nowości lub prawie od nowości jest uszkodzony i nie bardzo mam zamiar go już naprawiać / ingerować w niego.
Pewnie będą mi jakieś gówniane rozwiązania proponować.
#xiaomi