X-kom odmawia zwrotu słuchawek dousznych wbrew prawu konsumenta! Mirki, muszę się z Wami podzielić bulwersującą sytuacją, jaka mnie spotkała w x-komie. Kupiłam online słuchawki douszne, które okazały się być totalną porażką. Dźwięk tragiczny, jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, postanowiłam je zwrócić w ustawowym terminie 14 dni. I tu zaczyna się moja gehenna. x-kom odmówił przyjęcia zwrotu twierdząc, że słuchawki douszne podlegają zwrotowi TYLKO wtedy, gdy
@Pracuje_zdalnie_chyba: To prawda, że wiele osób nie jest świadomych swoich praw. Na pewno się odwołam. W tym przypadku nie byłam pewna, czy słuchawki kwalifikują się jako produkt objęty "względami higienicznymi", ale mam jasną i jednoznaczną informację od UOKiK. Jestem też w szoku, że tak duży sklep jak x-kom stosuje takie nieuczciwe praktyki! Najpierw powoływali się na regulamin, ale jak tylko napisałam o UOKiK rozmowa się gwałtownie urwała, w ogóle nie
@fruziazuzia: Dokładnie ten przepis omawiałam z UOKiK. Wielokrotnie podkreślałam, że chodzi o słuchawki douszne, a oni za każdym razem potwierdzali, że ten przepis ich nie dotyczy i nie ma tu zastosowania.
Zgadzam się również z @miatrwa – w sklepach stacjonarnych słuchawki są wystawione do testowania, a następnie normalnie sprzedawane. Przecież nikt ich nie wyrzuca.
Mirki, muszę się z Wami podzielić bulwersującą sytuacją, jaka mnie spotkała w x-komie.
Kupiłam online słuchawki douszne, które okazały się być totalną porażką. Dźwięk tragiczny, jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia.
Zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, postanowiłam je zwrócić w ustawowym terminie 14 dni. I tu zaczyna się moja gehenna.
x-kom odmówił przyjęcia zwrotu twierdząc, że słuchawki douszne podlegają zwrotowi TYLKO wtedy, gdy
Zgadzam się również z @miatrwa – w sklepach stacjonarnych słuchawki są wystawione do testowania, a następnie normalnie sprzedawane. Przecież nikt ich nie wyrzuca.