Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
@Deja_VU_000 Chciałem się upewnić czy w tym tygodniu otrzymamy już sprzęt. Nie wiem jak będzie wyglądała moja dostępność od poniedziałku, a nie chcę potem wydzwaniać do kuriera gdzie jest moja cenna przesyłka :D
Na sam sprzęt nie ma ciśnienia, chodzi tylko o odbiór. Ale skoro już większość poszła to pewnie w tym tygodniu będzie. W razie czego odezwę się w piątek (może już ze zdjęciami sprzętu :) )
Czyli z powyższych informacji wynika, że jeśli jeszcze nie otrzymałem SMSa, to nie mam co liczyć na przesyłkę w przyszłym tygodniu... Wyjdzie pewnie dodatkowy miesiąc oczekiwania licząc od planowanej daty startu wysyłki (15.08).
Witam, Piszę ten post już z nowego MacBooka :) Sprzęt otrzymałem wczoraj (12.09). Solidnie zapakowany, żadnych wgnieceń na kartonie. Oryginalne pudełko ofoliowane z informacją w języku polskim. MacBook działa bez zarzutu. Niestety mam ten sam problem z gwarancją. Wpisanie daty ręcznie nic nie daje. Nie dzwoniłem jeszcze na infolinie Apple, bo nie wiem jak określić źródło pochodzenia MacBooka. Nie wiem czy „od Pana Marka” wystarczy :) Jeżeli ktoś poradzi sobie z tym
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
Czy ktoś już dostał SMS z potwierdzeniem wysyłki?
@Deja_VU_000
Chciałem się upewnić czy w tym tygodniu otrzymamy już sprzęt. Nie wiem jak będzie wyglądała moja dostępność od poniedziałku, a nie chcę potem wydzwaniać do kuriera gdzie jest moja cenna przesyłka :D
Następny post już ze zdjęciami sprzętu.
Piszę ten post już z nowego MacBooka :) Sprzęt otrzymałem wczoraj (12.09).
Solidnie zapakowany, żadnych wgnieceń na kartonie. Oryginalne pudełko ofoliowane z informacją w języku polskim. MacBook działa bez zarzutu. Niestety mam ten sam problem z gwarancją. Wpisanie daty ręcznie nic nie daje. Nie dzwoniłem jeszcze na infolinie Apple, bo nie wiem jak określić źródło pochodzenia MacBooka. Nie wiem czy „od Pana Marka” wystarczy :) Jeżeli ktoś poradzi sobie z tym