Mam sporo pytań i szukam kogoś chcącego podzielić się swoimi doświadczeniami z Boltem, Uberem i innymi podobnymi aplikacjami przewozowymi - przede wszystkim od strony floty/partnera, choć wrażenia od strony kierowców też byłyby dla mnie cenne.
Zastanawiam się nad wejściem w ten grząski biznes, ale nie jako kierowca, tylko partner flotowy. Zacząłbym od kilku pojazdów (5-10) i w razie powodzenia chciałbym to powoli skalować w górę. Kwestie formalne/księgowe/prawne nie są dla mnie takim problemem, bo zajmuję się tym zawodowo.
@LIBED: Kto mówi, że za darmo? Każda wiedza - a szczególnie taka - ma wartość i nie ma w tym nic zdrożnego. Wiadomości prywatne mam odblokowane, zatem zapraszam wszystkich zainteresowanych :)
Obserwując ten rynek i innych partnerów widzę jeszcze sporo niezagospodarowanych obszarów, w których można ciąć koszty i poprawiać sprawność działania. Model dla siebie widzę właśnie w zjechaniu z kosztami niżej niż reszta i jednocześnie operować na niewielkich marżach, przejmując
Mam sporo pytań i szukam kogoś chcącego podzielić się swoimi doświadczeniami z Boltem, Uberem i innymi podobnymi aplikacjami przewozowymi - przede wszystkim od strony floty/partnera, choć wrażenia od strony kierowców też byłyby dla mnie cenne.
Zastanawiam się nad wejściem w ten grząski biznes, ale nie jako kierowca, tylko partner flotowy. Zacząłbym od kilku pojazdów (5-10) i w razie powodzenia chciałbym to powoli skalować w górę. Kwestie formalne/księgowe/prawne nie są dla mnie takim problemem, bo zajmuję się tym zawodowo.
Przede
Obserwując ten rynek i innych partnerów widzę jeszcze sporo niezagospodarowanych obszarów, w których można ciąć koszty i poprawiać sprawność działania. Model dla siebie widzę właśnie w zjechaniu z kosztami niżej niż reszta i jednocześnie operować na niewielkich marżach, przejmując