Nie chce tagowac nieboperfekcjonistow, bo mnie tam zjedza, ale dajcie ze 4 plusy, bo specjalnie zjezdzalem z glownej drogi zeby zrobic zdjecie dla Mirkow. :D
Silnik sprawdzany - jest na swoim miejscu.
edit: Po przejrzeniu tagu, mysle ze jednak mogę dodać #nieboperfekcjonistow
Silnik sprawdzany - jest na swoim miejscu.
edit: Po przejrzeniu tagu, mysle ze jednak mogę dodać #nieboperfekcjonistow









Pisze sobie generator mapy do gry. Losuje taki biały szum a później w kilku krokach to normalizuje jak na pic rel ale powstają mi takie "bańki" lub nie połączone fragmenty mapy. W jaki sposób mogę to wykryć programowo żeby później usunąć? Wydaje mi się że to istotne więc pisze. Mapę trzymam jako tablice jednowymiarową jedynek i zer (zero czarne).
źródło: comment_YSf85eGzEoV9HOPxqyv7Zhn9l8Z3mSEy.jpg
PobierzNormalizuje to tak że jadę po kolei każdy punkt i sprawdzam jeżeli nad i pod jest taki sam kolor to pomiędzy mini ma być taki sam i to samo z prawo, lewo. Ale to doprowadza do sytuacji że tworzą się wyspy bez połączenia pokolorowany pic rel w załączniku. Pokolorowałem ręcznie. Innymi słowy jak pokolorować programowo?
źródło: comment_pmnspdMD2wb6o3hV23Oau4oKjjtfugEX.jpg
Pobierz