@dasfinaleresultat: Prądu zabraknie, bo nikt w projekcie nie uwzględni, że każdy taki system może mieć swoje własne zasilanie z turbiny wodnej.
Później znowu prądu zabraknie, bo się okaże, że główne serwery stoją centralnie w jednym miejscu podpięte do sieci, a dane dopiero stamtąd są przesyłane do samorządów.
Na końcu też prądu zabraknie, bo w samorządzie go nie będzie, a wtedy już się nie
Grasz w gry? Pewno nieraz musiałeś grać z oszustami, którzy używając specjalnych programów próbują uzyskać przewagę w meczach. Ale jak się ich wykrywa? Skąd gra wie, że akurat ta osoba wykorzystuje nieuczciwe praktyki? #od0dopentestera
• Dawniej serwery wysyłały do wszystkich graczy te same dane. Czyli każdy komputer biorący udział w danej rozgrywce posiadał informacje o tym gdzie są inni gracze i co robią. Gra po prostu nie wyświetlała tych informacji
@KacperSzurek: Jeszcze X lat temu rozmawiałem z adminem serwera w jednej z popularnych strzelanek, który wspominał, że jedną z metod, których się nie stosuje (*na tamtą chwilę) są pomiary czasów reakcji gracza.
Średni czas reakcji to jakieś 0.2ms od czasu pojawienia się elementu (np. przeciwnika) do momentu wykonania akcji przez gracza; jeśli ktoś nagminnie ma szybsze czasy reakcji, to jest brany pod lupę i sprawdzany innymi algorytmami.
@51431e5c08c95238: Coś nie do końca ten sondaż; brakuje opcji "Nie zrzeknę się prawa do pełnienia władzy bezpośredniej jako Naród Polski poprzez oddawanie tej władzy partiom politycznym".