@UnhollySeth: Opisuje tylko żeby inni też wiedzieli - gdybym uzyskał rzetelną informację typu "przepraszamy, zgubiliśmy paczkę, proszę wysłać reklamację i rozpatrzymy ją w ciągu 14 dni" to by tutaj tego nie było. Zamiast takiej informacje usłyszałem tylko, że oddział w Katowicach nie odpowiada od 3 dni na wezwania od infolinii a o paczce nie wiadomo nic - czy to błąd, czy zaginęła, czy cokolwiek. Czemu pisałem na Facebooka? A no
Niekompetencja pracowników InPost oraz problemy z Paczkomatami

Moja przygoda z Paczkomatami InPost zaczęła się już jakiś czas temu i generalnie byłem zadowolony, jednak to jak InPost reaguje na zgłoszenia klientów to jakaś kompletna kpina. Cała sprawa zaczęła się, kiedy osoba z rodziny zamówiła paczkę na Allegro z dostawą do Paczkomatu InPost. Sprzedawca...
z- 16
- #
- #
- #
- #
