#mechanikasamochodowa #diy #samochody Czy taki elektryczny klucz udarowy ma tyle mocy, żeby odkręcić zapieczoną śrubę samochodu z hamulca/zawieszenia? przy wymianie klocków niestety poległem na odkręcaniu jarzma od zwrotnicy, w dodatku śruba z łbem torx zewnetrzny, więc nie chwyta się tego tak fanie jak zwykłej 6bocznej, mimo, że mam odpowiednią do niej nasadkę. Stosowałem sporo odrdzewiacza z każdej strony po oczyszceniu szczotką, opukiwałem młotkiem, podgrzewałem palnikiem, niestety ani drgnie.. a cisnałem
@davido-kun: W kluczu udarowym najważniejszy jest... udar. Ale nikt ci nie da gwarancji. Może puścić, ale nie musi. Ja bym spróbował podjechać do jakiegoś warsztatu samochodowego przynajmniej podpytać, a może zrobią "magicznym" sposobem na poczekaniu. Sam mam jedną taką przy wydechu i już ją zacząłem rozwiercać, bo odkręcić nie ma szans.
@davido-kun: jak pójdzie udarem to pójdzie, natomiast żaden udar elektryczny nie uderzy tak mocno jak uderzysz młotkiem w rękojeść sztywnego klucza Ani nie zrobi takiego momentu jaki zrobisz Ty stając na kilkumetrowej rurze :)
#mechanikasamochodowa #samochody #diy Będę wymieniał klocki hamulcowe w corsa C, kupiłem przy okazji kilka różnych smarów, takie jak na obrazku, po czytaniu informacji jaki smar do czego mam trochę mętlik w głowie bo sporo osób w internecie twierdzi co innego.. Proszę więc o wyjasnienie tego zagadnienia.
Plan jest taki, żeby Smar TRW(pierwszy na liscie) uzyc do pinów prowadniczek i wsunąc go też po uszczlkę tłoczka.
@davido-kun: Nie chcesz mieć ani grama smaru czy pasty na zewnątrz układu, bo może przedostać się na klocki i tarczę, podczas jazdy w deszczu, śniegu, na myjni. Natomiast ja mam duże zaufanie do Liqui Moly i jak zrobisz zgodnie z instrukcją, to powinno być git.
Ani nie zrobi takiego momentu jaki zrobisz Ty stając na kilkumetrowej rurze :)