Zaklepałem hotel. Do zapłaty miałem 1715 euro, wg bookingu 7 138 zł. Wybrałem płatność przez dotpay, pobrało z konta 7 422,66zł.
Teraz te lamusy z hotelu napisały Dear Oskar. Thank you for your booking. Unfortunately, I have to tell you that the apartment is not free from Saturday.
@Oskarek89: współpracuje z booking.com już ponad rok więc co nieco wiem o zasadach.
W tej sytuacji jeżeli hotel "A" nie będzie w stanie zrealizować rezerwacji skutecznie dokonanej przez stronę booking.com to obsługa klienta booking.com przeniesie Cię do hotelu "B" o podobnym standardzie.
Teraz te lamusy z hotelu napisały
Dear Oskar.
Thank you for your booking.
Unfortunately, I have to tell you that the apartment is not free from Saturday.
W tej sytuacji jeżeli hotel "A" nie będzie w stanie zrealizować rezerwacji skutecznie dokonanej przez stronę booking.com to obsługa klienta booking.com przeniesie Cię do hotelu "B" o podobnym standardzie.
Ty nie poniesiesz żadnych kosztów