Mireczki, chciałbym podłączyć starą konsolę z RCA żółty (audio ma iść na jacka) pod wejście VGA w monitorze. Jak się za to zabrać bo wszystkie przejściówki jakie znalazłem są na RCA RGB?
@FunkYoSelf: Nie podepniesz. Konsole generują obraz 15kHz (poza nielicznymi przypadkami jak PS2 wystartowana w konkretnym trybie), monitory PC używają 31kHz.
edit: nie znam gamecube'a, jeżeli wypuszcza component i jest w stanie wygenerować obraz progressive to być może uda się podpiąć (mój Dell 2209WA obsługuje component na VGA, używam tak PS3)
Mircy z #rzeszow czy mialby ktos pozyczyc za dobre piwo na chwilke telefon z irda. Ewentualnie pilot uniwersalny zeby odblokowac service menu w #lg #elektronika w ostatecznosci Arduino #pomocy
Jest mi ktoś w stanie wyjaśnić w jaki sposób niskopoziomowy dźwięk na kompie jest zapisywany w jednowymiarowej tablicy i nie traci się przy tym informacji o amplitudzie lub o wysokości w danej próbce? Szukam już dobrą chwilę informacji na ten temat i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
@Khaine: Od rozmiaru bufora zależy opóźnienie dźwięku. Do muzyki może być on duży, pół sekundy opóźnienia nie zrobi ci różnicy, a mniej męczysz procesor. W przypadku gier chcesz mieć mniejszy bufor.
@Khaine: Jak próbkujesz sygnał to masz tylko amplitudę. Jeżeli odtworzysz sygnał z taką samą częstotliwością próbkowania to otrzymasz to samo na wyjściu, jeżeli będzie 2x większa to wszystko będzie odtwarzane 2x szybciej + częstotliwości dźwięków będą wyższe (jedno wynika z drugiego)
@Khaine: No i to wszystko co potrzeba. Wiesz kiedy dana próbka będzie odtwarzana, bo znasz częstotliwość próbkowania: 1/44100 czyli w czasie 0s będzie próbka 0, w czasie 0s+(1/44100)s będzie próbka 1 itd
@kacpervfr: Jest ok, ale tekstury strasznie pogorszyli. Rozdzielczość również jest niska. Podczas gry jest ok, w cutscenkach może przyciąć. Swoją drogą PS3 może odpalić pierwszą część tej gry jak i ostatnią :)
#elektronika