Chciałem się z Wami podzielić sytuacją jaka dzisiaj spotkała mnie w #banki #pekao SA (tym z żubrem). Mi wydaje się co najmniej dziwna, ale oceńcie sami, chętnie poznam Waszą opinię, bo może przesadzam.
Mam w tym banku konto, z którego korzystam sporadycznie, trzymam tam niewielkie kwoty. Ot zostało z dawnych czasów, nie wołało jeść ni pić więc sobie było. Dzisiaj postanowiłem wypłacić wszystkie środki z tego konta i je zamknąć.
W pełni rozumiem problem i oburzenie. Rzeczywiście, kasjerka dała ciała. Każdy bank ma obowiązek poprawie zweryfikować tożsamość klienta, między innymi z wykorzystaniem centralnych narzędzi (np. MIG DZ czy RDO). Ale nie winiłbym od razu całego banku - po prosu błąd pracownika. Napisałbym oficjalną reklamację i zwrócił uwagę na sytuację, gdzie nie zostały zachowane standardy obsługi klienta. Jeszcze większy niepokój budzi reakcja drugiej pracowniczki... Tutaj już podchodzi to pod zaniedbanie i jego tuszowanie.
Chciałem się z Wami podzielić sytuacją jaka dzisiaj spotkała mnie w #banki #pekao SA (tym z żubrem). Mi wydaje się co najmniej dziwna, ale oceńcie sami, chętnie poznam Waszą opinię, bo może przesadzam.
Mam w tym banku konto, z którego korzystam sporadycznie, trzymam tam niewielkie kwoty. Ot zostało z dawnych czasów, nie wołało jeść ni pić więc sobie było. Dzisiaj postanowiłem wypłacić wszystkie środki z tego konta i je zamknąć.