Pierwszy raz reklamowałem coś w @Media_Expert i przyznam szczerze, że jestem niemile zaskoczony poziomem załatwiania spraw u nich. 2 miesiące walczyłem o wymianę wadliwego sprzętu i w końcu się udało go wymienić. Myślałem, że przeproszą za zwłokę, albo w ramach jakiegoś zadośćuczynienia zarzucą jakiś kod rabatowy na następne zakupy, ale nic bardziej mylnego, więc to były ostatnie zakupy u nich.
#mediaexpert #reklamacje
#mediaexpert #reklamacje
W dniu 19.06.2024 złożyłem internetowo reklamację z tytuły niezgodności towaru z umową, do sklepu Media Expert. Zaznaczyłem żądanie zwrotu pieniędzy. Reklamacja dotyczyła zegarka Garmin Fenix 7x zakupionego 18.11.2023 o wartości 2549 zł. Zegarek wykazywał szereg wad jak rozłączanie połączenia z telefonem oraz nieprawidłowe lub przerywane mierzenie tętna podczas aktywności. Tego samego dnia otrzymałem potwierdzenie przyjęcia reklamacji. Sprzęt został wysłany i w dniu 02.07.2024 otrzymałem wiadomość o poniższej treści:
"Dzień dobry,
w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji, informuję, że oczekujemy na dostarczenie ekspertyzy technicznej, wykonanej przez profesjonalny serwis. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową zaproponujemy bezpłatną naprawę. Oznacza to, że na tym etapie, sprzedawca nie uwzględnia wniesionego żądania. O postępach w realizacji zgłoszenia poinformujemy w kolejnych wiadomościach."