Do tej pory limity zadymienia były wysokie co pozwalało samochodom bez DPF przechodzić badania (o ile sprawdzano na SKP). Teraz rząd w ustawie prawo o ruchu drogowym zamierza te limity obniżyć, gdyż już dawno nie współgrały ze zmianami technologicznymi jakie poczynił przemysł motoryzacyjny.
W procedurze badania najnowszych pojazdów Euro 5 i 6 wyposażonych w DPF możemy wyczytać o zaostrzeniu dopuszczalnego limitu zadymienia do k = 0,2 m-1. Pozwoli to zdiagnozować (z dużą,
W procedurze badania najnowszych pojazdów Euro 5 i 6 wyposażonych w DPF możemy wyczytać o zaostrzeniu dopuszczalnego limitu zadymienia do k = 0,2 m-1. Pozwoli to zdiagnozować (z dużą,
Tutaj samochód musi zostać naprawiony, a stacja diagnostyczna musi przesłać potwierdzenie jego realizacji z powrotem do Austrii. Jeśli inspekcja wykaże umyślne usunięcie filtra,