Jak to jest, że kiedy siła ciągu równoważy siłę oporu, to samolot porusza się ze stałą, niezerową prędkością poziomą, ale kiedy siła nośna równoważy siłę grawitacji, to samolot utrzymuje stałą wysokość, a nie stałą, niezerową prędkość pionową?
dlaczego w trakcie lotu zerowanie się wypadkowej powoduje zmniejszenie prędkości pionowej do 0, a prędkość pozioma zostaje utrzymana dodatnia?
@ToJestNiepojete Nie powoduje. Zerowe Fw (w osi pionowej w tym przypadku, siła wypadkowa wzdłuż osi X nie ma znaczenia i może byc różna, aanalogicznie z prędkoscią) pozwala utrzymać taki stan, ale żeby go osiągnąć najpierw musisz zadziałać tymi siłami (składowe pionowe) w taki sposób, żeby "wyhamować" ten samolot w pionie.
Brawo Panie Kulesza! Cofnął Pan polską piłkę o 20 lat.
Zważywszy na to, że nie ma c---a, że discopolowiec poda się do dymisji, a najprawdopodobniej skończy się to jego drugą kadencją xD, to przecież my się już z tego gówna nigdy nie wygrzebiemy. Jeśli Santos odejdzie, to przyjdzie Papszun, pewnie jak zwykle coś nie wyjdzie i znowu zacznie się kilkunastoletnia karuzela polskich parodystów. Boniek był jaki był, ale za jego prezesury polska
#mecz Niektórzy nie chcą tego i wersji La Liga gdzie są tylko 3 drużyny mocne i walczące o Mistrzostwo, ale chyba to jedyna opcja by Polska Piłka poszła w górę. Legia, Raków i Lech