X-KOM, Serwis Lenovo - Telefon uszkodzony w trakcie zgłoszenia gwarancyjnego
Oddałem nowiutki telefon do serwisu po pechowej aktualizacji oprogramowania i serwis chciał mnie naciągnąć na jakiekolwiek koszty specjalnie uszkadzając obudowę telefonu, a X-KOM ma gdzieś sporządzony protokół i zdjęcia telefonu wykonane przy oddaniu urządzenia w salonie.
z- 234
- #
- #
- #
- #
Telefonu nie mam bo nie odebrałem go z salonu - jak rozumiem odbiór będzie równoznaczny z akceptacją zaistniałej sytuacji, na co się nie godzę, stąd brak zdjęć. Jest jedno zdjęcie które zrobił serwis i właściwie
Co do całej reszty, tj ceny, obsługę w salonach i stronę internetową to nie mam zastrzeżeń i pod tym względem to jest najlepszy sklep z siecią salonów z którym miałem styczność.
Jeśli nie chcecie tracić więcej potencjalnych klientów to może po prostu rozwiążcie te
Gdyby sklep był bez winy w tym wszystkim to nic by go nie kosztowało udostępnienie zdjęć i potwierdzenie stanu w jakim urządzenie zostało oddane w salonie, ale sklep woli zwalać winę na klienta i obsługiwać skargi klienta przez miesiąc zamiast ustalić z serwisem, że coś nie halo jest w tym w jakim stanie sprzęt trafił na ekspertyzę.
Nie po to żyjemy wspólnie
Prosta sprawa - albo się oferuje usługę, którą jest się w stanie wykonać poprawnie, albo się ponosi ewentualne koszty wynikające z niepoprawnego wykonania tej usługi.
Z
Dlatego właśnie nie rootowaliśmy go, żeby samemu naprawić
To nie powinno działać tak, że ja idąc do sklepu zakładam, że mnie okradną więc muszę przewertować całe polskie prawo żeby czuć się bezpiecznie.
Takie podejście jak twoje to czyste cwaniactwo i buractwo - masz pewien wycinek wiedzy i