@Samsung_Polska napisałbym do was na priv ale właśnie zobaczyłem, że jestem u was na czarno.
Więc piszę tu. Kupiłem Samsunga m12 w Neonet w Sierpniu. Telefon ma problem z płynnością działania. W randomowych momentach przycina się tak, że nie da się przewijac list, nie da się cofnąć, itd. Innymi słowy korzystanie z niego jest niemożliwe. Od zakupu leży nieużywany.
Przywrócenie ustawień fabrycznych nie przynosi efektu.
Telefon odesłany był dwa razy do serwisu. Niestety w serwisie nie potrafią nic z tym
Więc piszę tu. Kupiłem Samsunga m12 w Neonet w Sierpniu. Telefon ma problem z płynnością działania. W randomowych momentach przycina się tak, że nie da się przewijac list, nie da się cofnąć, itd. Innymi słowy korzystanie z niego jest niemożliwe. Od zakupu leży nieużywany.
Przywrócenie ustawień fabrycznych nie przynosi efektu.
Telefon odesłany był dwa razy do serwisu. Niestety w serwisie nie potrafią nic z tym
Zamawiałam na oficjanym sklepie Samsunga telefon z ładowarką + zegarek. Po otwarciu paczki okazało się, że w środku nie ma ładowarki. Paczka była w nienaruszonym stanie, nie wygladała jakby ktos ją uszkodził i wyjął ładowarkę. Zapewne był to błąd przy pakowaniu towaru.
Sprawa została od razu zgłoszona do Samsunga. Sklep odezwał się do nas i poinformował, że to sprawdzi z magazynem itd.
Po kilku dniach otrzymałam maila, ze Samsung prosi zgłosić tę sprawę na policję XD