Mirki, czy sprzedając na #allegro klucze do gier i konta na allegro mogę zastrzec sobie prawo do tego,że nie zwracam pieniędzy, oczywiście informując o tym na aukcji i na stronie o mnie. Od razu mówię,że nie chcę nikogo oszukać, po prostu nie chcę być oszukiwanym przez reprezentację gimbusów i Januszy zakupów. Każdą reklamacje rozpatruję,ale w niektórych przypadkach ewidentnie widać oszustwo...
Mirki... Klient dokonał u mnie zakupu(dobro cyfrowe) w sobotę i po 5 minutach produkt mu się nie spodobał i za wszelką cenę chce zwrotu pieniędzy. Poinformowałem go kilkukrotnie,że w ciągu kilku dni (3-5) zostaną mu przekazane informacje na temat postępowania reklamacyjnego. Aczkolwiek on, piszę mi codziennie po kilka razy,że chce pieniądze natychmiast... Dziś napisał,że składa coś tam do Allegro ( Na co mam wyj*bane, bo nie mineły nawet 3 dni robocze) a potem
Czy sprzedawca na Allegro posiadający DG ma prawo do wymogu w przypadku reklamacji towaru,abym go odsyłał do nadawcy ( w tym przypadku zagranicznego) ? Chodzi o to,że siostra kupiła telefon na #allegro dopiero po 3 dniach zorientowała się,że telefon nie wysyłany jest z Polski tylko z Chin. Gdy otrzymała telefon, ekran był pęknięty... Co można w tej sytuacji zrobić,aby nie odsyłać go do Chin tylko do Polskiego pośrednika? Jest na
@lasic01: Z tego co mi pisała, to na aukcji ani na stronie ,,O mnie" nie było informacji o tym,że to usługa pośredniczenia... Była to normalna aukcja telefonu...
@lukasarei: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36651784 Albo zmienili regulamin,albo siostra nie doczytała,ale raczej myślę,że to pierwsze, bo siostra jest bardzo dokładna, jeśli chodzi o umowy i regulaminy... Ale co ma zrobić? Odesłać telefon na adres właściciela firmy która sprzedała telefon? Czy ponownie wysłać zdjęcia z żądaniem zwrotu pieniędzy bądź wymiany towaru na nowy pod groźbą złożenia zawiadomienia do UOKiK ?
@lasic01: @lukasarei: A jeśli w regulaminie ani nigdzie nie ma napisanej informacji,że jest on pośrednikiem ani nie jest to zakup pośredniczenia to ja jestem górą w świetle prawa?
Mam pytanie w kwestii prawnej... Czy przy sprzedaży na allegro kluczy do gier z wysyłką online mogę zastrzec sobie,że jeśli klient chce otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony przedmiot to musi przesłać pisemną reklamację na podstawie wzoru? A następnie po przeanalizowaniu pisma reklamacyjnego nastąpi zwrot w ciągu 5 dni roboczych? #prawo
@LaudatorLibertatis: Na chwilę obecną nie, bo sprzedaję pojedyncze sztuki. Od sierpnia lecę z hurtem, więc wtedy już z DG. @sphinxxx: Chodzi mi o to,że klient złoży reklamacje na produkt i będzie żądał zwrotu pieniędzy.
@mudkipz: Po prostu chce mieć na papierze wyjaśnienie reklamacji zwrotu kodu z ewentualnym udokumentowaniem w postaci wydrukowanych screenów... Denerwuje mnie gdy #januszebiznesu kupują grę i piszą po 3 minutach,że kod jest nieprawidłowy, chociaż mam 100% pewność,że tak nie jest... Wiesz jakie przez to mam straty?
@sphinxxx: Czyli mogę żądać reklamacji w formie pisemnej i odmówić przyjęcia reklamacji przez internet Oczywiście będzie zapisane to w regulaminie na aukcji i stronie O mnie.