- 2
Czy jest tu jakiś posiadacz GS300 mkII?
Jakich kosztów eksploatacyjnych można spodziewać się po samochodzie? Czytałem różne fora, ale często to były wpisy sprzed kilku dobrych lat.
Przymierzam się do kupna czegoś z segmentu E marki premium do 22k + pakiet startowy i ten model jakoś zauroczył mnie swoją indywidualnością i legendami o niezawodności. Od ponad roku jeżdżę Toyotą z podobnego rocznika i mnie pozytywnie zaskoczył jakością, więc z chęcią zostałbym przy
Jakich kosztów eksploatacyjnych można spodziewać się po samochodzie? Czytałem różne fora, ale często to były wpisy sprzed kilku dobrych lat.
Przymierzam się do kupna czegoś z segmentu E marki premium do 22k + pakiet startowy i ten model jakoś zauroczył mnie swoją indywidualnością i legendami o niezawodności. Od ponad roku jeżdżę Toyotą z podobnego rocznika i mnie pozytywnie zaskoczył jakością, więc z chęcią zostałbym przy
@NekroFox: GS300 mk2 jest dosyć bezpiecznym wyborem.
Miałem IS300 MK1 i są to bardzo dpoobne konstrukcje (silnik i skrzynia te same)
2JZ w Bezynie wymaga sprawdzenia zaworów co około 50-60tkm (jakieś 200-300zł) Ewentualna regulacja płytkami(do 600zł jak jest źle)
W LPG trzeba sprawdzac zawory trochę częściej.
Silnik ogólnie jest bardzo wytrzymały. Miałem 310kkm na blacie i zero poboru oleju.
Skrzynia wymaga wymiany oleju - ATF T-IV co około 30 tys km
Miałem IS300 MK1 i są to bardzo dpoobne konstrukcje (silnik i skrzynia te same)
2JZ w Bezynie wymaga sprawdzenia zaworów co około 50-60tkm (jakieś 200-300zł) Ewentualna regulacja płytkami(do 600zł jak jest źle)
W LPG trzeba sprawdzac zawory trochę częściej.
Silnik ogólnie jest bardzo wytrzymały. Miałem 310kkm na blacie i zero poboru oleju.
Skrzynia wymaga wymiany oleju - ATF T-IV co około 30 tys km
- 0
Dzięki za rady ;)
#gdansk #patologia #zalesie