Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko229
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
MarcinM93
MarcinM93

MarcinM93

Dołączył 15 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 50
  • Znaleziska 50
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

486

Świadkowie Jehowy w USA inwestują w zbrojenia, alkohol, tytoń i banki krwi.

Pokaż treści 18+

Świadkowie Jehowy w USA inwestują w zbrojenia, alkohol, tytoń i banki krwi.

Świadkowie Jehowy w USA inwestują w zbrojenia, alkohol, tytoń i banki krwi. Tak wynika z zeznań podatkowych ich organizacji zależnej za lata 2001-2015. Oto list jaki wysłałem do centrali w Nadarzynie w tej sprawie. Oczekuję odpowiedzi, choć doświadczenia innych osób które także dotarły do...

MarcinM93
z
wykop.pl
dodany: 02.09.2019, 09:56:47
  • 178
  • #
    swiadkowiejehowy
  • #
    jehowi
  • #
    religia
  • #
    inwestycje
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
02.09.2019, 10:20:35
  • 1
Jeszcze jedna inwestycja, pod którą podpisują się bezpośrednio: https://ibsaproperty.com/
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
02.09.2019, 14:30:32
  • 49
@Tirith: Jest to wyjaśnione w treści. Jak sam napisałeś, organizacja nawet w tytule ma "for Watch Tower Bible and Tract Society" i jedyną jej rolą jest zasilanie organizacji. Nikogo innego nie zasila. Wszystkie przekręty finansowe robi się przez spółki/organizacje zależne. I taki zabieg oznacza, że firma/organizacja główna jest czysta i to wszystko nieprawda? Nie.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
02.09.2019, 14:33:21
  • 32
@Overthinker: Nie chciałem taniej sensacji, ale inaczej musiałbym napisać "Organizacja zasilająca finansowo Świadków Jehowy w USA" i nie zmieściłoby się to co istotne w 80 znakach. Wyjaśniam dokładną zależność w treści.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
02.09.2019, 14:34:11
  • -4
@To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: Tak, i tu też trzeba być ostrożnym, żeby nie powiedzieć "A to już ten Kościół lepszy". Też ma swoje zbrodnie.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
02.09.2019, 23:26:03
  • 9
@mario-zdk: W kontekście religii i jej nakazów nie ma to żadnego znaczenia, że taką strukturę inwestycji "proponował" indeks. Kupowali akcje KONKRETNYCH spółek, a nie tylko instrumenty oparte o indeks. Choć fundusze inwestycyjne też kupowali, a te inwestowały już w ogóle nie wiadomo w co, mogły w absolutnie wszystko.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
02.09.2019, 23:29:32
  • 1
@mario-zdk: Część pieniędzy z podatków wspiera także służby specjalne, które wieszają niewygodnych ludzi. Wiem. I w związku z tym w skazywaniu własnych dzieci na śmierć przez zakaz transfuzji, gdy jednocześnie organizacja to nakazująca sama czerpie z niej zyski, jest w pełni uzasadnione? Zupełnie nie widzę związku.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:12:10
  • 7
@oto_jestem: I naturalną reakcją na bycie oskarżonym o coś publicznie, co czytają tysiące ludzi (prawie 10 tysięcy wyświetleń tego wykopa) jest schowanie głowy w piasek przez Organizację? Bardzo bym chciał być pozwanym przez Organizację za zniesławienie. Ale ona tego nie zrobi, bo po pierwsze wie, że by przegrała, a po drugie jej zależy na władzy nas swoimi owieczkami (bardziej baranami), a nie na rozgłosie w mediach.

Idąc tym tokiem rozumowania
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:15:51
  • 1
@komio: I w stopce czytamy: "IBSA London Properties is part of IBSA (International Bible Students Association) a registered charity acting on behalf of Jehovah’s Witnesses in Britain and Ireland. For more information about Jehovah’s Witnesses please follow this link.".

Świadkowie Jehowy to nie tylko jedna organizacja w USA, o czym sami piszą, oczywiście bez konkretów: "Świadkowie Jehowy wykorzystują nie tylko Pensylwańskie Towarzystwo Biblijne i Traktatowe — Strażnica. W różnych krajach
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:18:07
  • 4
@kozubix: Idąc tym tokiem rozumowania, to "moja żona wprawdzie prowadzi b----l na 3/4 etatu (choć nawet w tej roli nie każe dzieciom umierać przez brak transfuzji!), ale na 1/4 chodzi na wolontariat do hospicjum. Odczep się od niej i nie manipuluj faktami nazywając ją burdelmamą, bo robi dużo dobrego też.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:20:57
  • 1
@kozubix: Tak już napisałem kilka komentarzy wyżej, idąc tym tokiem rozumowania i naginaniem faktów, co jest jak mówiła moja promotorka "prostytucją intelektualną" to Rydzyk nie kupił sobie luksusowych samochodów. Podarował mu je bezdomny. Prawicowa prasa typu "Do rzeczy" nie jest na usługach PiSu. Przecież od pieniędzy rządowych do pieniędzy gazety jest kilku pośredników. A to, że Putin jest ponoć najbogatszym człowiekiem świata to nieprawda, bo przecież nie prowadzi interesów pod
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:23:05
  • -1
@maver: Tak, spotkałem się z tym w anglojęzycznym internecie, ale samemu wydawało mi się to aż niewiarygodne. No i sprawdziłem sam. Są o tym filmiki na YouTube, także po polsku sprzed kilku lat.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:24:38
  • 2
@Paco88: Tylko, że Organizacja nie pozwala dzieciom głosować na przewodniczącego klasy, bo to wielka polityka i "świat", którego częścią ŚJ nie są. Świadkowie są przeciwko polityce, ale w kupowaniu obligacji i inwestowaniu w zbrojenia już nie ma żadnej sprzeczności?
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:25:43
  • 1
@wrth: Nie chciałem dodać sobie blasku, ale chciałem od razu odeprzeć argumenty i komentarze "Co Ty tam wiesz, w internecie to jest wszystko".
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:27:46
  • 0
@M-a-r-o: Sugerujesz, że zeznanie podatkowe z rządowej strony jest fałszywe? Nie widzę innej możliwości obrony Twojej tezy. Tak jakby polityk wypierał się treści swojego zeznania podatkowego ze strony Sejmu.

To Kościołem też kierowali "debile", którzy pomagali uciekać nazistom do Ameryki Południowej po II wojnie światowej, bo przecież się nikt nie dowie? To przecież nie może być prawda! A jest.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:28:59
  • 2
@JanuszSebaBach: Nie twierdzę, że te inwestycje mają za cel pogrążenie świata, ale Organizacja zabrania dzieciom głosować w wyborach na przewodniczącego klasy, bo to wielka polityka i "świat", którego nie są częścią, a sama robi coś dokładnie odwrotnego. To jest OK?
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:33:30
  • 2
@kozubix: Dlaczego nie możesz napisać wszystkich uwag w jednym komentarzu, tylko robisz "tłok", żeby tych negatywnych głosów było więcej, mimo że jesteś jeden? Pokaż mi cytat, w którym piszę, że pożyczanie kasy rządowi wspiera tylko i wyłącznie zbrojenia.

Ja widzę tam tekst: "Strażnica (za pośrednictwem H.M. Riley Trust) może pożyczać setki tysięcy dolarów rządowi USA, by ten na swoich rozlicznych wojnach zabijał tysiące ludzi, torturował terrorystów i podsłuchiwał cały świat?".
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:35:43
  • 2
@kozubix: Komentatorzy już napisali poniżej co trzeba. To Świadkowie stosują logikę odwróconą na drugą stronę. Gdyby tak bardzo nie stronili "rzeczy tego świata", to ok. Ale Organizacja zakazuje wyznawcom chodzić na urodziny, a sama jest umaczana w politykę i inwestycje na miliony. Nie ma tu żadnej sprzeczności?
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:37:39
  • 3
@kozubix: Ale ten DRAFT ma pieczątkę urzędową. Na drugiej stronie jest późniejsza wersja, już urzędowa. To ogólnie podważasz wszystko, czy tylko część? Bo różne są Twoje komentarze. Bo raz negujesz prawdziwość dokumentów w ogóle, a drugi raz przekonujesz, że w zasadzie w tych inwestycjach nie ma nic złego.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:38:52
  • 2
@kozubix: Piszesz "Dla osób tak przewrażliwionych to niestety nie ma miejsca na tym świecie." Dokładnie i jestem tego samego zdania. Tylko że to Organizacja jest przewrażliwiona i każe żyć członkom w określony, bardzo restrykcyjny sposób, a sama jest umaczana po pachy w politykę i inwestycje.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:42:22
  • 1
@kozubix: To mam przesłać Ci dyplom czy co? Neguj dokumenty, które pokazałem, a nie mnie. Bo raz negujesz dokumenty, a zaraz później tłumaczysz, że w zasadzie to nic takiego. Nigdy nie byłem Świadkiem. Przyjaciółka mojej mamy się ochrzściła 2 lata temu i moja mama zaczęła z nią chodzić na zebrania (nigdy nie była ochrzczona). Kiedy zaczęły się naciski, poszukaliśmy informacji w internecie i doznaliśmy szoku. Mając na względzie dobro przyjaciółki,
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:43:52
  • 1
@Dawidi: To prawda, że opublikowałem też ten tekst w wielu miejscach na FB, a stamtąd niektórzy wrzucali go dalej. Nigdy nie byłem Świadkiem. Nawet sympatyzowałem, ale nie po tym co się dowiedziałem w ostatnich tygodniach.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:55:36
  • 0
@Dawidi: HM Trust bezpośrednio kupował akcje, bo tak są wymienione w sprawozdaniu, z nazwy. Jednostki funduszu są w zestawieniu jako jednostki funduszu o konkretnej nazwie i tych pozycji też jest trochę. Fundusz to odrębny instrument, nie wyszczególnia się w co inwestuje, to jest po jego stronie. Poza tym ta struktura inwestycji funduszu się zmienia. Fundusz określa tylko charakter, np. tyle % akcje, tyle obligacje, taki stopień ryzyka itp.

Nie odpowiem
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:56:25
  • 5
@kozubix: Skończyłem Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, studia magisterskie z wyróżnieniem. Widzę, że robisz swoimi komentarzami sztuczny tłok, zamiast jednego, jest 15.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:58:48
  • 3
@Arkadiusz-Smardzyk: Darowizny można odmówić. ŚJ są tak przeciwko "rzeczom tego świata", a bardzo dobrze się w tym świecie urządzili.

To dobre pytanie. Nie tak zacietrzewione jak innych, którzy raz negują wszystko w całości, a raz wyjaśniają, że te zbrojenia to nic takiego i nie bądźmy przewrażliwieni. Nie, nie stała się gorszą osobą. Czuła się nawet świetnie. Tylko w pewnym momencie zobaczyła, że jest manipulowana i staje się słaba psychicznie, uległa.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 10:59:19
  • 3
@Lembas2331: Nie tym językiem, to dyskusja na poważny temat i na wyższym poziomie. :(
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 11:04:05
  • 3
@waterelf: Wcale nie jestem za delegalizacją, bo ostatecznie nie popełnia czynów zabronionych i każdy ma prawo wierzyć w co chce, nawet jeśli mu to szkodzi (tu ta szkoda nie jest taka oczywista, często dopiero po latach). Tak samo jak prawo nie ingeruje np. w toksyczne związki między ludźmi. Bardziej inwestowałbym w samodzielne, krytyczne myślenie i zdobywanie informacji z różnych źródeł.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 11:06:50
  • 0
@kozubix: Oczywiście musimy przestrzegać prawa polskiego, ale nie jest ono tak kompleksowe i autorytarne jak nakazy Organizacji. Przede wszystkim nie można popełniać przestępstw i należy płacić podatki.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 11:14:20
  • 1
@kozubix: Fakt, teraz już przerwała studium.

Na jakiej podstawie wspiera tylko i wyłącznie SJ? Przejrzyj rubrykę "przyznane granty" w tych sprawozdaniach z 15 lat. Tylko i wyłącznie na rzecz Strażnicy. Nazwa to jedno, ta faktycznie może być tylko nazwą i nic więcej, ale 20 mln to drugie. Przelane na złość, żeby postawić Strażnicę w złym świetle? A Strażnica nie odrzuciła darowizny.

Zdecyduj się, bo bronisz ŚJ trochę na oślep -
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 11:17:07
  • 1
@kozubix: Dokładnie, świat nie jest czarno biały! Ale ŚJ tak twierdzą i tak każą zachowywać się swoim członkom. Wybory skarbnika klasowego i urodziny kolegi to zło, ale inwestycje w zbrojenia są ok. Bo tylko 70% to zbrojenia jak tłumaczysz i nie przesadzajmy już.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 11:31:05
  • 1
@kozubix: Ale przecież to Organizacja Boża, w której jest wszystko doskonałe. Nie trzeba ochrony na Kongresach, wszyscy równo parkują. Życie prywatne członków bardzo interesuje Organizacje, czy np. nie mają kontaktów z odstępcami, ale skąd pochodzą 20 mln USD wpłacone przez 15 lat to już zupełnie nie ich sprawa?

Jeszcze raz powtarzam - zdecyduj się, czy podważasz sprawozdania w całości jako fałszywe (bo DRAFT...) czy objaśniasz, że to nic, że zbrojenia,
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 11:47:57
  • 0
@kozubix: Ok, to że Świadkowie Jehowy inwestują w zbrojenia jest skrótem myślowym, bo nie robią tego bezpośrednio (chociaż nieznane są dokładne związki z HM Trust), ale to, że korzystają z pieniędzy zarabianych na zbrojeniach, alkoholu, tytoniu i bankach krwi JEST FAKTEM. Strona sejm.gov.pl też jest dyskusyjna? Są tam dyskusyjne ustawy, które wcale nie obowiązują? Dla mnie to negowanie faktów i wywijanie logiki na drugą stronę.

No niestety na JW.org nie
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 11:53:30
  • 1
@Dawidi: Tak, rozumiem. Gdyby HM Trust był kierowany bezpośrednio, to już w ogóle dramat. Ale nawet jeśli nie jest, to także stoi to w skrajnej sprzeczności z nauczaniem Organizacji i jest to straszna hipokryzja.

Oczywiście wkleję tu odpowiedź, ale szczerze na nią nie liczę. :(
Też jestem ciekaw rozmowy, bo pionier na razie odmówił przesłania mu tych dokumentów. Z tego co wiem jest zakaz zapoznawania się z materiałami odstępczymi. Więc
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 11:55:32
  • 1
@komio: Bo członkowie Organizacji nie wiedzą nic o tych inwestycjach. Chociaż nieruchomości (kto wie, czy nie budowane przez darmową siłę roboczą braci?) to akurat nic wobec tych inwestycji HM Trust. Ale jest to kolejny "grzeszek" Organizacji, tak bardzo przeciwnej światu, a tak świetnie w nim urządzonej.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 12:08:12
  • 0
@kozubix: No widzę, że dochodzimy do jakiegoś częściowego konsensusu. Tak jak pisałem, na 100% czerpią zyski z inwestycji, o których pisałem. Mogą się zasłaniać jedynie niewiedzą skąd te zyski. Są też takie głosy (mocny przykład, ale podobnie absurdalny - https://www.rp.pl/Polityka/190409422-Janusz-Korwin-Mikke-Trzeba-dowiesc-ze-Hitler-wiedzial-o-Holokauscie.html), że Hitler nie wiedział o holocauście. Bo nie ma na to dowodów. Jeśli kogoś to zadowala, to OK.

Tylko, że czy ktoś wyrzucony z pracy za to, że przyszedł pijany
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 12:13:01
  • 2
@Paco88: To ja jestem autorem tego listu, nie znalazłem go nigdzie. Jakich interpretacji? To tak jakby polityk mówił, że jego zeznanie podatkowe z podpisem, publikowane na stronie Sejmu to nieprawda i naciągane.

Jest jeszcze mnóstwo grzechów Organizacji, ale opartych na głosach setek niezależnych osób z całego świata. Mających te same doświadczenia z Organizacją. Ale są to głosy. Bo w jakiej innej formie miałyby być? Nagrań wideo, dokumentów na to, że
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 13:11:10
  • 1
@kozubix: No ok, a końce świata?
Ten artykuł akurat jest dość potocznie pisany, ale podaje źródła:
https://naszemiasto.pl/niekonczaca-sie-historia-konca-swiata-wedlug-swiadkow/ar/c11-4495894
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 13:14:51
  • 1
@Dawidi: Pisałem to jako osoba prywatna, a nie organizacja, ale fakt trochę emocjonalnie. Organizacja z kolei oddziałuje prawie wyłącznie na emocje. Jednak Organizacja krzewiąca "prawdę" powinna zrozumieć moją ludzką niedoskonałość i pozwolić mi wyjść z błędu, skoro jest krystalicznie czysta, a na taką się kreuje.

Faktycznie do głównej siedziby też warto byłoby napisać, wkrótce to zrobię.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 13:17:23
  • 0
@bordowyzielony: Ciekawe fakty, czytałem o tym tylko wzmianki. Więc się nie awanturuję, że to nie prawda albo "zobaczcie, kolejne dowody!". Osobiście nie zweryfikowałem.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 13:22:27
  • 1
@kozubix: Dokładnie, rozsądek! Już to pisałem. Rozumiem, że nie da weryfikować się wszystkich darczyńców, bo wpłaty od darczyńców prywatnych są w zasadzie anonimowe (skrzynki) albo prawie anonimowe (np. przez konto). Nie da się weryfikować osób prywatnych gdzie pracują i skąd mają pieniądze. I nie ma to też sensu. Nawet gdyby to była jednorazowa wpłata jakiejś organizacji, OK, miło że wpłynęła, nie musimy tego analizować.

Ale 20 mln USD przez 15
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 13:25:54
  • 4
@13czarnychkotow: Mi do gustu najbardziej przypadła zmyślona "prawdziwa historia" o byłej studentce, którą studia oddaliły od Jehowy, stała się krytyczna wobec braci, sióstr i Organizacji, ale całe szczęście rzuciła te studia i wróciła do służenia Bogu. Manipulacja na tak niskim poziomie, że aż niewiarygodna. Oficjalny tekst ze Strażnicy.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 13:29:22
  • 1
@oto_jestem: HR Trust musiał wiedzieć, bo kupował akcję bezpośrednio. Jeśli kupował jednostki funduszu, to jest to ujęte jako fundusz. Inwestowanie w fundusz nie polega na inwestowaniu bezpośrednim w akcje, tylko w jednostki funduszu, a on te akcje kupuje. Inwestor nie ma o tym bezpośredniej wiedzy w jakie akcje dokładnie i jaką ilość, kiedy są sprzedawane, kiedy kupowane. To jak "Tylko nie mów nikomu", nikt nic nigdy nie wiedział, nie słyszał...
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 13:43:57
  • 1
@Arkadiusz-Smardzyk: No ok, czyli wszystko relatywizujemy, że milon to jednak mało, 70% w zbrojenia to jednak nie 100%, a firma tytoniowa robi przecież Oreo. To wtedy mam nie jeść Oreo?

Zwracam uwagę, że organizacja w terenie utrzymuje się dość samodzielnie, więc centrala nie ma miliardowych potrzeb i te miliony to jednak jest coś.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 15:06:33
  • 0
@kozubix: Oczywiście, nie jest możliwe weryfikowanie miliona wpłat miesięcznie. Nie wymagam tego od Organizacji. Ale ponownie piszę, że 20 mln USD przez 15 lat od jednej organizacji chyba ciężko zgubić wśród tych pojedynczych dolarów od osób prywatnych. A Ty znowu napiszesz, że to niemożliwe weryfikować wszystkie wpłaty? :( I że jak weryfikować czy ktoś nie układał za przekazane ŚJ pieniądze bruku przed kościołem?

Miałem na myśli, że organizacja w terenie, np.
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 22:36:41
  • 0
@oto_jestem: Ja rozumiem, że świat nie jest idealny i czarno-biały. Szczerze, to gdyby firma zbrojeniowa oferowała dobrą stopę zwrotu, to sam bym w nią zainwestował na giełdzie. Tyle, że ja decyduję o sobie i nikomu niczego nie narzucam. Nie jestem hipokrytą, ale razi mnie hipokryzja Organizacji.

Powtórzę po raz kolejny, Organizacja narzuca swoim członkom bardzo restrykcyjne zasady, każe wyrzucać płyty, bo w tekście piosenki pada "fuck", zakazuje dzieciom głosować na
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
03.09.2019, 22:50:01
  • 0
@kozubix: No tak, Biuro Oddziału, czyli w danym kraju, a nie w USA. Więc te miliony z USA nie zaspokajają potrzeb całej Organizacji na świecie (wtedy faktycznie byłaby to niewielka kwota), tylko w mojej ocenie głównie wydatki w USA. Więc to już nie są takie grosze.

Co do weryfikacji wpłat cały czas się nie rozumiemy. Wielokrotnie przyznawałem, że tak, od osób prywatnych jest to niemożliwe weryfikować wpłaty. Nie o to
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
04.09.2019, 12:16:07
  • 0
@oto_jestem: Też nie widzę dalszego celu rozmowy. Ja wielokrotnie napisałem, że prześwietlanie każdej darowizny jest bezcelowe i niemożliwe. Zgadzam się z Tobą w tym zakresie. Nie tego oczekuję. Tylko, że Ty uczepiłeś się złotówki i nie widzisz żadnej różnicy między złotówką od osoby prywatnej, a 20 mln USD od jednej osoby PRAWNEJ. I ponownie napiszesz, że to jest niemożliwe wszystko prześwietlać? Bo 20 mln od jednej osoby gubi się wśród
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
04.09.2019, 12:25:43
  • 0
@kozubix: Jeszcze umknęło mi to co piszesz:

Co do zbieżności doniesień: może zabrzmi to przykro ale jak dla mnie to kółko wzajemnej adoracji.... Tak jak np. fani pana Zięby (tego od buraka leczniczego) będą twierdzić że ten właśnie burak uleczył ich z nowotworu a lekarze to nie. Ich ilość (głosów) czy zbieżne doniesienia nie stanowi, w moim odczuciu, o ich prawdziwości.

Spojrzymy prawdzie w oczy: organizacja apolityczna, bez koneksji: gdyby
MarcinM93
MarcinM93
MarcinM93
Autor
04.09.2019, 22:02:52
  • -1
@oto_jestem: Za co pozwać? W zeznaniach za lata 2001-2013 nazwa brzmiała: "HENRIETTA M RILEY TRUST FOR WATCH TOWER BIBLE". Teraz faktycznie tego drugiego członu nie ma. Chyba wszystkie systemy prawne określają, że nazwa (firmy, fundacji, organizacji) nie powinna wprowadzać w błąd w żadnym swoim elemencie. A tu akurat wskazuje jednoznacznie na powiązania. Tak jakby jakaś firma nazwała się "Dział Wsparcia Orange Polska SA" (np. po to, żeby przechwytywać klientów tak

Marcin M.

  • Wrocław

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 26.09.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking