Dokonałem zakupu ROGa G513QY, w którym pojawiły się problemy z randowym wyłączeniem/resetem. Sprawę zgłosiłem na reklamację, ponieważ laptop nadal posiada gwarancję (ss). Zaznaczyłem opcję naprawy, nie wymiany, nie zwrotu pieniędzy tylko naprawy. W zgłoszeniu przesłałem linki do filmu na którym wraźnie widać problem: YT
Dodatkowo szukając informacji o problemie znalazłem temat na reddicie, w którym okazuje się, że ogromna ilość użytkowników boryka się
@Kung_Fu_Panda: witamy w świecie korporacji. Po prostu jesteś tym jednym na dziesięć tysięcy który narzeka na sprzęt i zamiast kupić nowy model to siedzi na reddicie i grzebie, Asus ma takich w #!$%@?.
@Kung_Fu_Panda: Nic na tym nie poradzisz, to walka z wiatrakami. Dużo widziałem takich akcji, ale niestety korporacje ma gdzieś w dupie. Liczy się tylko kasa. Proponuję żebyś zmodyfikował bios żeby wentyle szybciej kręciły i cieszyć graniem. Albo daj ograniczaj poprzez włączenie v-sync na max 60 fps to wtedy temperatury spadną do połowy.
Dokonałem zakupu ROGa G513QY, w którym pojawiły się problemy z randowym wyłączeniem/resetem. Sprawę zgłosiłem na reklamację, ponieważ laptop nadal posiada gwarancję (ss). Zaznaczyłem opcję naprawy, nie wymiany, nie zwrotu pieniędzy tylko naprawy. W zgłoszeniu przesłałem linki do filmu na którym wraźnie widać problem: YT
Dodatkowo szukając informacji o problemie znalazłem temat na reddicie, w którym okazuje się, że ogromna ilość użytkowników boryka się