Kończąc całą akcję Lidla, ja to tu tylko zostawie.
Lidl ma świetną reklamę. To na pewno. Reklamę którą da się zmierzyć, wstawić w tabelki i co do grosza wycenić. Co więcej, sądzę, że reklamę bardzo dobrze zaplanowaną. Oczywiście można założyć, że międzynarodowy koncern ze sztabem speców od statystyk i marketingu, po prostu nie rozpoznał rynku, zachowań konsumenckich i dał się "przechytrzyć" :-D Jest jednak parę ale. 1. Na "cywilizowanym" zachodzie dzieje się
@demoos: Raczej zablokowali. Na początku oficjalnej dystrybucji w Polsce nie dało się dodać do koszyka (ale dało się to obejść), a teraz po prostu nie da się wyszukać.
Patrzę sobie na tracking przesyłki z #banggood a tam jest napisane "Returned item". Przecież ja nie zwracałem przesyłki, listonosz nawet nie zapukał do moich drzwi. Spotkał się ktoś z czymś takim? Kurna..
@NoMercyIncluded: Coś mi się wydaje, że autor jest bardzo kreatywny. Przecież Chińczyk jakby wysłał do innego gościa, to nie dałby jego adresu, czy telefonu.
LINK - i znów fajna promocja, tym razem na #xiaomi Redmi 3s Global Edition wersja 3GB RAM i 32GB ROM za $134.99 a mając punkty mimo promo tagu cenę można jeszcze obniżyć (max do $107.99 używając 2700 pkt). Ilość ograniczona, zostało jakieś 68 sztuk.
LINK - rosyjska matrioszka drewniana za $4.41 z magazynu EU z wysyłką
#mimix #xiaomi Polecam Full specs: - 6.4” edgeless display: Ultra-high 91.3% screen-to-body ratio—highest on any smartphone to date - Full ceramic body: Ceramic back cover, frame, and side buttons, 8 MoHs hardness. Seamless connectors fuse Mi MIX’s body without any external adhesives - Cantilever piezoelectric ceramic acoustic technology replaces the traditional earpiece speaker, allowing you to listen to calls without the earpiece - Ultrasonic proximity sensor hidden behind the display, replaces traditional