#pcmasterrace
Przyszłość CPK pod znakiem zapytania. "Od 20 lat kręcimy się w kółko"
Audyt nie może być pretekstem do opóźniania czy wstrzymywania budowy CPK - mówi nam Michał Litwin, ekspert ds. transportu. Zaczęły się porządki nowej władzy w Centralnym Porcie Komunikacyjnym, a audyt ma dać odpowiedź na pytanie, co z nim zrobić. Dyskusja nad wielką inwestycją wróciła do punktu wyjś
z- 262
- #
- #
- #
- #
- #
- #
@hao: jakich klientów? XD
Kogo ty chcesz przejąć? Lufthansę? DHL?
@houk: to teraz pokaż mi polskiego przewoźnika cargo. Jak chcesz to mogę ci ułatwić zadanie - taki nie istnieje. Budowa lotniska nic tu nie zmieni, bo i tak nie będzie miał kto tego obsługiwać. Mało przesyłek nadaje się w Polsce lotniczo, bo jest to po prostu drogie.
@witold4: tylko udowadniasz, że nie wiesz o czym mówisz. Linie jak Lufthansa czy Air France nigdy nie przeniosą się na polskie lotniska, bo to są przewoźnicy narodowi. Taki przewoźnik z definicji będzie miał zawsze na początku lub na końcu trasy lotnisko w kraju pochodzenia.
Dlatego nigdy nie będzie lotów Lufthansą typu CPK - KJFK, tak samo nigdy samolot LOTu nie poleci