Gość kupił towar u mnie 10 dni temu, nie opłacił zakupu (wybrał przelew), wystawił negatywa po paru dniach, kontakt z gościem oczywiście zerowy. Napisałem do allegro wiadomość o pomoc. Ich odpowiedź "nie możemy usunąć komentarza transakcja nie została sfinalizowana" xDDDDDDDDDDD #allegro
@KARTONEL2: jeśli po 7 dniach nie potwierdzi to automatycznie wskoczy zwrot prowizji, jeśli zaprzeczy to allegro od ręki przyzna zwrot przy braku wpłaty (po zgłoszeniu) i wtedy komentarz usuną
mało wygodne, ale allegro nie jest przyjazne sprzedawcom
Mirki na jakiej zasadzie działa właściwie ten cały ads.allegro, zwiększyłem budżet za kliknięcie a moje ogłoszenia dalej nie są wyświetlane, raz na próbę nawet rzuciłem 5zł za klik i po całym dniu ani jednego wejścia nie było, pojedyncze ogłoszenia wrzucone czasem 2 kliki przez miesiąc uzbierają. #allegro
@KARTONEL2 za Allegro ADS płacisz tylko wtedy, gdy potencjalni klienci klikną w reklamę wchodząc tym samym na stronę Twojej oferty. Wejście klienta w ofertę nie zawsze jednak skutkuje finalizacją zakupu. Bardzo prosimy Cię o przesłanie w wiadomości prywatnej Twojego loginu oraz numerów ofert, o których piszesz. Sprawdzimy, czy wszystko jest w porządku.
Klientka zamówiła u mnie szybę hartowaną pod kominek, po otrzymaniu stwierdziła że wymiar który zamówiła jest za mały i odsyła do mnie szybę, szyba przyszła zbita w mak z powodu złego opakowania, dodatkowo jest to szyba hartowana więc no w opakowaniu są same puzzle, co w takim wypadku mogę zrobić? #allegro
@KARTONEL2: w sumie to się zastanawiam czy taka szyba robiona na specjalne zamówienie klienta (jego specyfikacja - wymiary) podlega pod odstąpienie umowy na odległość.
rt. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(…)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
@KARTONEL2: Zgłaszasz klientowi w jakim stanie dostałes towar, no i ona musi złożyć reklamację w firmie którą to wysłała. Firma wysyłkowa to zleje, ona Ci wystawi negatywa, nie z Twojej winy ale whatever, napiszesz do allegro ze dostales niezasłużonego negatywa i czy moza usunac, allegro też Cie oleje ( ͡°͜ʖ͡° )つ──☆*:・゚
#allegro
i wtedy komentarz usuną
mało wygodne, ale allegro nie jest przyjazne sprzedawcom