@mx2: Mam nadzieje ze niedlugo uda nam sie odpalic wersje do testow beta, bedziesz wtedy mial szanse potestowac :) co do rzucenia wszystkiego... ehh jest zarąbisce :)
@ziobro2: Akceptuja wszystko, chyba ze lamie regulamin, ale to pewnie dopiero jak ktos zaraportuje. Dla siebie jak aplikacje robisz to mozesz wrzucic, trwa to kilka godizn tylko
@3ddy: nie zdarzylismy dodac biegajacych goblinow, tylko łucznik troche biega, ale i tak malo. W przyszlosci na pewno dodamy nowe typy wrogow i jakis bossow
@Droper: Hej! Kilka z tych rzeczy (jak czary, ekwipunek, mapa z krainami) faktycznie chcemy dodać w jakis przyszlych wersjach. W tej niestety nie ma bo tylko miesiac czasu mielismy na produkcje
@akwes: to ja odpowiem na moje pytania: 1) Pracuje jako dev, niestety smutnych biznesowych aplikacji ksiegowych :( (no chyba ze czasem udaje sie cos zrobic dla @Looz :D)) 2) Nie było czasu na zabawe takimi rzeczami, Całe popoludnia spedzalismy na burzach mózgu i kodowaniu aktualnej zawartosci gry. 3) Dlaczego unity? Bo unity jest super ;) No i obaj wczesniej juz na nim pracowalimy. Grafik potrafi sam testowac swoje animacje, ja potrafie
@variable: C# mialem opanowane juz duzo wczesniej. Od wielu lat pracuje jako programista. Roznych jezykow uzywam, raczej jakies malo znane, ale kiedy tylko mam wybor, zawsze wybieram C#.
co do rzucenia wszystkiego... ehh jest zarąbisce :)