@Boziu: Korzystam głównie z pluginu do Unity (UMotion Pro - Animation Editor) który umożliwia modyfikacje istniejących animacji. Częśc pochodzi z paczek, część wyanimowana jest przeze mnie i znajomego animatora. Sztuczna inteligencja kolesi sama ogarnia która animacja walki będzie najkorzystniejsza dla nich w danej sytuacji. Proceduralnie odtwarzane są też animacje upadania. Praktycznie wszystko w tej grze opiera się na symulacji fizyki.
@Papasanbaba: Dzieki wielkie! To dużo dla mnie znaczy. Grafika jest tymczasowa póki co. Chciałbym utrzymać swoją grę w klimatach low poly. Będzie wyglądała jeszcze lepiej za niedługo, mogę to obiecać. Pewnie będe wam na bierząco pokazywał progress z czasem ;) @daedalus_pl: Wszystkie modele oprócz samochodu są moje, chociaż ciężko to nazwać modelami teraz. Najwięcej czasu spędziłem na tworzeniu postaci. Została wymodelowana i zriggowana w Blenderze. Szczegóły będe modelował później, najpierw