- 1
- 0
- 1
@Talarkowy: no niestety - taniej nie będzie :( trzeba jednak patrzeć na całość bo jeśli zależy Ci na samych przerzutkach to możesz mieć Tribana z Decathlonu za 4k na 105, ale reszta części to nie wiadomo co. Albo dołożyć niecałe 2k i mieć Canyona na full Tiagrze, łącznie z korbą i hamulcami, koła DT Swiss itd.
- 0
@Mr_andrzej: @dablju_: ja po górach wielkich nie jeżdżę (na razie). Głównymi argumentami przemawiającymi za tarczami jest dla mnie lepsza sprawność hamowania w deszczu i prostota wymiany koła.
@G0lomp: a w tym Canyonie czasem nie ma DT Swiss E 1850 Spline db"? Czy to to samo? Nie znam się na kołach.
Dzięki za cynk, ale dla mnie 58 cm to minimum ;)
@G0lomp: a w tym Canyonie czasem nie ma DT Swiss E 1850 Spline db"? Czy to to samo? Nie znam się na kołach.
Dzięki za cynk, ale dla mnie 58 cm to minimum ;)
- 0
@Talarkowy: @Mr_andrzej: @AbaddonLincoln: @Im_from_alaska: @G0lomp: panowie, proszę się nie kłócić - opinia jest jak wiemy jak dupa - każdy ma swoją. Okazuje się, że szos z tarczami poniżej 8k w moim rozmiarze raczej nie ma, a ja muszę kupić rower jeszcze w grudniu. Znalazłem taki: Specialized Allez Sport E5 2021. Tutaj osprzęt jeszcze słabszy - jakaś Sora 9-rzędowa, Axis Sport (pierwsze
- 0
@van_der_bike: z tego co ja wiem to Dura Ace > Ultegra > 105 > Tiagra > Sora > Claris > Tourney
Drzamich via iOS
- 0
@van_der_bike: I pomyśleć, że jak zaczynałem szukać to powiedziałem sobie że 105 to minimum xd chyba się za dużo naoglądałem ogłoszeń z retro szosami z 105 za 1000 zł
https://kross.eu/pl/rowery/szosowe/road/vento-4-0-czerwony-bordowy-polysk?gclid=