#ps5 #citiesskylines #citiesskylines2 #tureckiepromocje Właśnie wpadł mail z tureckiego psstore o przesunięciu daty premiery CS2 i w związku z tym anulacją preordera. Kasa wróciła niemal od ręki na kartę mimo że w mailu pisali 30-60 dni. Myślałem że nowa cene chcą włączyć u Turka ale na naszym store też data nieznana. Ktoś coś wie? Szkoda, to miała być ostatnia cebula u kolegi ( ͡
@Cirra: fanbase paradoxu ma to do siebie, że wciągaliby grę w preorderze razem ze wszystkimi przyszłymi DLC po same kule i to po cenach steamowych. Z drugiej strony jak siedzi się 90% czasu w piwnicy to raczej nie ma się większych wydatków.
@Cirra ja tylko jestem ciekawy czy na konsoli będzie szło sensownie pograć bez modów do ruchu ulicznego chociażby. Bez tego w jedynce na plejce choćbym stawał na głowie to i tak były miejsca gdzie ai poruszało się mega idiotycznie i powodowało to duże zatory, gdzie na pc wystarczył jeden mod do wskazania kto którym pasem ma się poruszać i wszystko szło jak w zegarku.
Jak się bawić to się bawić. Koniec z tymi balladami i wyciem. Jakie są Wasze propozycje na reprezentację Polski w #eurowizja w 2024 r. z tego co jest dostępne na rynku?
Moje: - Gracjan Roztocki, u jury od razu mamy 12 pkt - Grubas Walaszek (Bracia Figo Fagot)
Przez ponad miesiąc od poprzedniego wpisu udało mi się wbić prawie 80 lvl mastery w nowym trybie i 70% jego achievementów.
Na ten moment moja ocena Freelancera nieco się poprawiła. Głównie dlatego, że przyzwyczaiłem się do braku zapisu i ten tryb jednak uczy grać jak na poziomie trudności master. Nadal jednak uważam, że jeden save by się przydał. Zróżnicowanie achievementów pod kątem sposobu eliminacji celów również pozytywnie wpływa na frajdę z gry, bo wymusza kreatywność i często indywidualne podejście. Dużo więcej improwizacji niż w fabule też wpływa korzystnie na odbiór Freelancera.
Z minusów, po jakimś czasie czuć lekkie znużenie i pojawiają się schematy. No i odblokowywanie nowych mebli do kryjówki też już tak nie cieszy, bo 90% czasu spędzamy w podziemiach.