chcialem dodac przejazd na #blablacar nawet to zrobilem a pozniej sprawdzilem ile za taka przyjemnosc jest prowizji z ich syrony. 33%... jak zyc... #boldupy #oswiadczeniezdupyezdupy #gorzkiezale #modelbiznesowy #januszebiznesu
@michu124: Jak wyżej - raczej nie ma opcji, że 33%. [Jacek]
@michu124: Michu, no tak - tyle, że to jedna z najkrótszych tras, która się łapie na system rezerwacji, skoro 10 złotych... Rzeczywiście, teoretycznie może być 30% w takiej sytuacji, jednak takie trasy to mniejszość w naszym serwisie. [Jacek]
jak wiekszość trza powiedzieće elo @BlaBlaCar
moj przejazd wisi od 2 dni na popularnej trasie. Jak zdarzało sie wrzucić 5h przed wyjazdem to byl komplet, a teraz?
cicho głucho i nic
#gorzkiezale #blablacar
moj przejazd wisi od 2 dni na popularnej trasie. Jak zdarzało sie wrzucić 5h przed wyjazdem to byl komplet, a teraz?
cicho głucho i nic
#gorzkiezale #blablacar
@neestsouth: Każdy użytkownik, który zarejestrował się przed początkiem tego tygodnia ma dwie darmowe rezerwację. Więc - najpewniej brak pasażerów nie jest jednak wynikiem wprowadzenia opłat, bo - jak piszę - 99,9% pasażerów ma dwie rezerwacje za darmo, o czym mogą przeczytać np. w swoim profilu. A pamiętaj, że na liczbę pasażerów wpływa bardzo dużo czynników. Monitorujemy sprawę i patrzymy, gdzie są "wąskie gardła" - żeby, w miarę możliwości je zlikwidować. [Jacek]
@neestsouth: Jeszcze jedna rzecz - sprawdziłem ręcznie, na razie, jak się ma liczba rezerwacji do tych sprzed tygodnia. Są trasy, na których ich liczba spadła w porównaniu do sprzed tygodnia. Ale są też trasy, gdzie ta liczba wzrosła. Więc - nie ma reguły, zmiana jest najpewniej wywołana sezonowością, o której piszę. I to nie tak, że dla nas będzie super, jeśli liczba rezerwacji spadnie. Kierowca ma mieć pasażerów - i to
@99881122: piszesz, że jesteś pasażerem i nie możesz znaleźć ofert przez to, że wprowadziliśmy opłaty? O jaką trasę chodzi? [Jacek]
W zamian coraz więcej przejazdów i coraz więcej pasażerów. Samo się nie zrobi :/.
@jamesbond007: a nie chcesz sobie wykorzystać dwóch darmowych rezerwacji? [Jacek]
@jamesbond007: a nie chcesz sobie wykorzystać dwóch darmowych rezerwacji? [Jacek]
Ej @BlaBlaCar: dlaczego jak dodałem przejazd i ustaliłem cenę 20zł od osoby to przy wyszukiwaniu moje ogłoszenie ma 24zł i dopiero jak się wejdzie w nie to jest 20zł od osoby? #blablacar #oszukujo
@RolnikSamWdolinie: Kierowca w ustawieniach widzi swój przejazd bez prowizji dla nas, na listingu jest z prowizją. Wkrótce będzie odpowiednie wyjaśnienie w szczegółach przejazdu - programiści nad tym pracują. [Jacek]
@NAGI: Opłaty przelewem bądź kartą. Dotychczasowi użytkownicy mają dwie rezerwacje za free. Jesteśmy świadomi zagrożeń i wszystko to, o czym piszesz - obserwujemy. Brak czy to pasażerów czy to kierowców może poważnie się odbić na naszym serwisie, stąd musimy tego pilnować :).
Jeśli chodzi o pobieranie opłaty od kierowcy - to nie wchodzi w grę - kierowcy mają mieć u nas za darmo. Zresztą, opłata rezerwacyjna jest pobierana również przez przewoźników,
Jeśli chodzi o pobieranie opłaty od kierowcy - to nie wchodzi w grę - kierowcy mają mieć u nas za darmo. Zresztą, opłata rezerwacyjna jest pobierana również przez przewoźników,
@thismortalcoin: Dwie pierwsze rezerwacje, jeśli byłeś wcześniej użytkownikiem, są darmowe. Potem są już płatne. Płacisz na drugim kroku rezerwacji miejsca. Jeśli zaś chodzi o różną cenę - w listingu prezentujemy ceny razem z kosztem rezerwacji, żeby potem nie było zaskoczenia, że w sumie to jednak jest więcej niż prezentowane. W procesie rezerwacji wszystko jest jasne opisane - co dla nas (płatne online), co dla kierowcy (płatne w gotówce). Dodatkowa informacja tego
@michu124: i jak tam idzie zdobywanie pasażerów na Yanosiku ;>?
Biorąc pod uwagę to, że każdy z dotychczasowych użytkowników ma dwie rezerwacje darmowe, to szkodę wyrządza hurr durr o wprowadzeniu opłat niż rzeczywiste opłaty, myślę. Za dwa tygodnie wielkanoc - w takich terminach zawsze jest u nas mniejszy ruch - poczekajmy na spokojnie chwilę. Musimy spojrzeć na całościowe dane i zobaczyć, czy jest coś, co możemy poprawić. [Jacek]
Biorąc pod uwagę to, że każdy z dotychczasowych użytkowników ma dwie rezerwacje darmowe, to szkodę wyrządza hurr durr o wprowadzeniu opłat niż rzeczywiste opłaty, myślę. Za dwa tygodnie wielkanoc - w takich terminach zawsze jest u nas mniejszy ruch - poczekajmy na spokojnie chwilę. Musimy spojrzeć na całościowe dane i zobaczyć, czy jest coś, co możemy poprawić. [Jacek]
- 10
- sebix_
- ngc
- Herman1992
- murarz13
- konto usunięte
- +5 innych
- 2
- 5
wierzymy, że będzie dość spora grupa gotowa zapłacić za nasza pracę i nasze wysiłki marketingowe, które zapewniają odpowiednią liczbę przejazdów na danych trasach
@BlaBlaCar # no niestety nie mogę się zgodzić z tym. Moja obserwacja jest taka, że do niedawna, jeszcze przed systemem rezerwacji miałem dużo więcej zapytań i pasażerów. Odkąd jest ten system ledwo uzbieram jedną osobę. A co dopiero te nowe opłaty... Sam jestem z branży IT i rozumiem, że
@BlaBlaCar: A bo to problem wygenerować kolejne konto?
@Patryk: są kierowcy, którzy mają automatycznego bana. Zresztą - w tym kontekście jeszcze śmieszniejszy jest argument o tym, żebyśmy reklamy wprowadzili. Jesli ktoś chce OSZUKAĆ i przycebulować na dodawaniu ogłoszenia, to jak będzie cebulował na używaniu adblocka ;)?
onadto takie pobieranie opłat może być potraktowanie jako pomocnictwo w organizacji nielegalnego przewozu osób
@Patryk: Nie.
[Jacek]
Widać, jak bardzo ograniczone są horyzonty francuzów którzy są twórcami aplikacji.
@Patryk: ponieważ zamiast dyskutować, obrażasz - trochę na ślepo, swoją drogą, to po prostu życzę dobrego weekendu ;). [Jacek]
BlaBlaCar
- Łączymy kierowców, dysponującymi wolnymi miejscami w swoich samochodach z osobami podróżującymi w tym samym kierunku.
- Europa
- http://blablacar.pl
- wsparcie@blablacar.com
Wczoraj rano sprobowalam od nowa zarezerwowac u tego samego kierowcy.zaplacilam znow 28zl dotpay.do dzis zadnego potwierdzenia,zadnej rezerwacji. Napisalam do blabla wczoraj,tez zadnej odp. I jak to niby teraz dziala? Ile czeka sie na potwierdzenie rezerwacji???