Mirki z #gamedev, a dokładniej krainy #unreal mam problem z blueprintem. W konstruktorze dodaje Static Mesha do stworzonego wcześniej Componentu. Mesh widać, działa wszystko fajnie. Chciałbym teraz w czasie rzeczywistym wyłączać i włączać mu kolizje. Próbuje od wczoraj i nie ogarniam co robię źle (pewnie jakaś pierdoła...).
Moglibyście się temu przyjrzeć?
Link do AnswerHub: https://answers.unrealengine.com/questions/201007/how-to-enabledisable-collision-in-realtime-for-mes.html
Moglibyście się temu przyjrzeć?
Link do AnswerHub: https://answers.unrealengine.com/questions/201007/how-to-enabledisable-collision-in-realtime-for-mes.html
Którą drogą pójść aby uzyskać sterowanie podobne do tego z dead trigger 2? Lewa gała do chodzenia, zamiast prawej drag and drop do obracania postaci (łapany po prawej stornie ekranu).
Pytam się, co by nie zapakować się w budowanie tego od zera jeśli wystarczy gdzieś coś wyklikać. Gałę prawą wyłączyć łatwo, jest od tego setup. Obracanie pisać na nowo?
#gamedev