Nie jest to najwydajniejszy SSTO: -c-----e dV na orbicie -dużo części -część paliwa w odrzucanych zbiornikach więc w sumie nie do końca SSTO -ponowne wejście w atmosferę to balans na granicy spalenia -na pusto CoM za bardzo z przodu, pompuj paliwo na tył albo lataj jak rzutka (tylko czasem nie ma czego pompować)
@wojtec124: ile razy miałem taką sytuację, że moduł dowodzenia się zjarał a cała reszta leci dalej jak pocisk prawie wcale nie hamując i wytrzymuje do końca (a jak jest komputerek to nawet ląduje na kołach). xD
a hamować aerodynamicznie się da nawet z Minmusa, Peryapsa 50km, AoA 90 stopni, duże skrzydła i po dwóch kółkach masz prawie kołową orbitę. Piekło zaczyna się poniżej 30km.
UWAGA, WIELKA ANKIETA DOTYCZĄCA CZASU ŁADOWANIA KSP Zapraszam! Liczymy oczywiście od uruchomienia exe do pojawienia się menu. Z modami, bez modów, hdd, ssd, obojętnie.
Mirki, takie dwa pytania odnośnie zintegrowanego remote techa i wydajności w 1.2 (kiszę się dalej na 1.0.5 bo mody xD)
Zastanawiam się nad przejściem na 1.2 ale czy po przeniesieniu zapisów na nową wersję wszystkich lotów w karierze nie trafi szlag bo nie ma antenek. Jest opcja żeby to wyłączyć albo uprościć, przynajmniej do czasu postawienia sieci i wykonania tych kontraktów w których antenki nie dadzą rady (DTS-M1 w sondzie na Eeloo,
#kerbalspaceprogram #kosmos #radosc #milosc #smiech Mirki!!! Pijcie ze mno kompot. Po długim czasie ogarniania jak zbudować rakietę w końcu udało mi się zrobić pierwszą w życiu "orbitę" jeeeej!!". Zrobione telefonem.
#kerbalspaceprogram #ksp Co taka cisza w tagu. :< Żeby nie wołać bez powodu to zapytam: skąd wiecie, ile paliwa zabrać ze sobą? Delta-V i jakieś mapki? Ja jak tak robię, to czasem mam za dużo, a czasem za mało :/ Zazwyczaj jak już zrobię orbitę wokół Kerbina to już nie mam paliwa.
@Drakalen: Transfer Window Planner i KER zabiorą cię wszędzie. Dodaj do tego sztuczki. np lecąc na Joola nie musisz zabierać paliwa na hamowanie tylko celujesz przed Laythe/Tylo i masz wejście na prawie dowolną orbitę bez odpalania silników. Ike z równikowej orbity wystrzeli cię na polarną za drobne 300-400m/s dV, aerobreaking gdzie się tylko da, efekt Obertha wykorzystany do maksimum no i jeszcze są asysty, ale asysty to już poziom hard.
#chwalesie Takie coś udało mi się wyrzeźbić w kerbalach. Su-33, F-15 i MiG-29 uzbrojone i w formacji. Poza bronią, bez modów. #kerbalspaceprogram #ksp #samoloty
@hphp123: @Helsantonio_Montes: no jest przecież napisane "poza bronią' już myślałem że ktoś się przyczepi canardów w suce bo zapomniałem że je pomniejszyłem TweakScale ( ͡°ʖ̯͡°)
Z satelitami pod skrzydłami jak b---y już latałem, ale ze stacją kosmiczną wystającą z bagażnika niczym deski z sejczento to jeszcze nie. btw, to zadziałało xD #trustmeimanengineer #kerbalspaceprogram
Wykonuje misje treningowe i mam problem z wylądowaniem na kerbinie. Dochodzę do fragmentu ze screena. Ustawiam retrograde i spalam paliwo, i wtedy nie wiem co dalej. Wyłączyć SAS jak mówi kerbal, ale co wtedy? Kiedy statek zaczyna się spalać w atmosferze to zaczyna się problem. -jeśli nic nie zrobie to statek wybucha, czasami kapsuła(?) z kerbolem przetrwa ale wtedy nie działa spadochron -jesli odłącze kapsułe od reszty statku to jest to samo
@Kapitan_Neuropa: w treningi nie grałem ale z tego co opisałeś to wchodzisz w atmosferę zdecydowanie za ostro. Wracając z Muna ustawiasz peryapsę na 20-30km nad powierzchnią SAS OFF i czekasz aż będzie można otworzyć spadochrony. Bez żadnego przegrzewania się czy odpalania silników po drodze.
czy po wystrzeleniu małego stateczku (sama kapsuła z kerbalem) i odleceniu z kerbina (tzn opuszczeniu jego atmosfery - na mapie escape kerbin) statek powinien się zatrzymać w miejscu? (tzn jest stała orbita i statek krąży tak jak planety) oczywiście nie chce się poruszać bo nie mam silników ale czy słońce nie powinno zacząć przyciągać statku do siebie? przepraszam za głupie pytanie ale nie mogę znaleźć odpowiedzi ( ͡°͜ʖ͡
@lazer: @mojemacki: Alt wymusza "sztywne" połączenia do noda między częściami. jak chce się przyczepić dajmy na to silnik vector (te od promu) to bez alta gra czasem chce go połączyć do powierzchni zbiornika. z wciśniętym altem silnik zostanie przymocowany tylko do noda (ten zielony znacznik), nawet jak zbiornik jest gdzieś ukryty, byle był wolny node.
alt przydaje się zwłaszcza w montowaniu dockig portów i w budowie samolotów.
Pada zasilanie, kończy się paliwo, następna stacja benzynowa, za kilka milionów kilometrów a misja ratunkowa będzie na miejscu za trzy lata, ale za to widoczki ładne. #kerbalspaceprogram
Nie jest to pierwszy samolot na Munie, ale pierwszy który potrafi wrócić (~1100 dV na powierzchni). SSTO też to technicznie nie jest, bo odrzuca dodatkowe zbiorniki z paliwem na ucieczkę z atmosfery, ale działa.
Jestem od pewnego czasu korepetytorem. Zazwyczaj celuję w grupę wiekową podstawówka/gimnazjum. Ze starszymi nie chce mi się użerać. Trafił mi się od października koleżka z 1 gimbazy, który albo rzeczywiście jest głupi, albo tak jak twierdzi jego matka - ma problemy z koncentracją. Ale przechodząc do meritum. Koleżka nie ma drygu do nauki, zawsze pociągały go sporty zimowe i
Czy obowiązek szkolny powinien zostać skrócony/zniesiony?
@Maliszak: Wiem co czujesz, sam krótko dawałem korki z biologii (i chemii czasem) i zatraciłem wiarę w ludzi, albo trafiałem na same beznadziejne przypadki. Najtragiczniejszy przypadek to był taki jeden licealista. Matka wykształcona, ojciec jakiś kierownik wyższego szczebla, widać że dziani a dzieciak typowy seba jp, jak doszliśmy do układu rozrodczego to non stop "haha beniz" i chwalenie się jak zalał jakąś karynę po pijaku.
@mojemacki: a jak tam z nowymi kółkami w plikami .craft? ładują się automatycznie z nowymi czy trzeba ręcznie zmieniać podwozie? bo chyba nie trafił ich szlag przez taka pierdołę.
Premiera KSP 1.1 zbliża się wielkimi krokami, a tym czasem zaczynają pojawiać się już pierwsze filmy omawiające zmiany. W wielkim skrócie:
* migracja do Unity 5, co oznacza wsparcie dla wielordzeniowej obsługi fizyki oraz mocnej poprawy wydajności * nowe, ujednolicone podwozia * KSPedia * nowe, rozkładane osłony aerodynamiczne (coś podobnego jak w Deadly Reentry)
@Davy__Jones: Migracja na unity 5 super, ale coś sądzę że wiele ludzi zostanie przy 1.0.5 bo wiele modów trafi do piachu. Szczególnie te kompatybilne jeszcze z wersją 0.25, już nie aktualizowane ale wciąż działające. Ja zostaje przy starej, mojemu guwnokomputerowi (Core2Duo i 2GB RAM ( ͡°ʖ̯͡°)) to i tak nie zrobi różnicy.