Jak firma ASTER chce wyłudzić ode mnie pieniądze...
Niech ten tekst, będzie dla wszystkich klientów i przyszłych klientów ASTER przestrogą. Wykopowicze, bardzo Was proszę, potrzebny Wykop EFEKT!
k.....m z- #
- #
- #
- #
- 141
Niech ten tekst, będzie dla wszystkich klientów i przyszłych klientów ASTER przestrogą. Wykopowicze, bardzo Was proszę, potrzebny Wykop EFEKT!
k.....m z
Komentarze (141)
najlepsze
Oj profesorze mój profesorze. Taki inteligentny chłop, a dał się zrobić jak dziecko. :\
z aster zawsze miałem problemy
a to błędna faktura, a to pół dnia próbowania połączenia się z nimi telefonicznie, a to brak internetu
w
Ja podobnie, np. włączenie jakieś beznadziejnej usługi pomimo iż podczas podpisywania umowy wyraźnie zaznaczyłem że jej nie chcę, potem reklamacja i wożenie się z BOK. Najlepsze że jeden z ich beznadziejnych konsultantów (przed końcem umowy) pomimo mojego wyraźnego sprzeciwu odnośnie włączania jakichś dodatkowych usług włączył mi je (jakieś pakiety HD itp - jedna z reklamacji została pozytywnie rozpatrzona z opisem "wyłączono usługę HelpDesk, chodziło oczywiście o wyłączenie telewizji HD),
Jeżeli masz dowody na to że wprowadzili Cię w błąd, to śmiało do sądu już teraz, może na wykopie jakiś prawnik Ci napisze co i jak.
Trzeba było powiedzieć, instalatorowi: NIE. Proszę przyjść jutro z umową na usługę, którą zamawiałem.
Instalator podobnie jak kurier ma płacone za wykonaną usługę i powie wszystko byś podpisał dokument stwierdzający wykonanie zlecenia. Co prawda instalatorzy (firmy zewnętrzne, przynajmniej w UPC) są szkoleni z tzw. obsługi klienta. Ale płacone mają za każdą techniczną czynność (podłączenie gniazdka, modemu, rejestracja usług etc.) ale nikt im nie płaci za zreferowanie regulaminu świadczenia usług, regulaminu promocji i treści umowy (tak
@fakmak: jesteś pewien? jest jakiś paragraf, który o tym mówi?
taaaaaak? Toś się Waść przeprowadził w miejsce, gdzie nie dociera ni Neostrada, ni Netia, a jakimś cudem sięga tam Aster? Oj ktoś tu ściemnia...
- Razem z mieszkaniem przejąłem telefon po starym właścicielu - przepisałem umowę, zmieniłem abonament, zrezygnowałem z dodatkowo płatnego billingu, zamówiłem neo, które miało być za maks 2 tygodnie
- Przez 9 miesięcy co miesiąc dostawałem ze faktury na wyższy abonament, z billingiem i neo nie było. Co miesiąc składałem
Komentarz usunięty przez moderatora
Ide do punktu wypowiadam umowe, wtedy Pan oferuje mi identyczny aboanement jak dla nowo przylaczonego.
Niestety trzeba postac 2 h w kolejce, jak pan z okienka jest niekumaty trzeba wypowiedziec umowe, i po miesiacu zdac modem. potem podpisac nowa umowe z handlowcem w domu :) (podpisuje tydzien przed wygasnieciem)
Na
Chyba powinno być "ASTER zostało przejęte przez UPC". ASTER w Krakowie kojarzy mi się tylko z dwugodzinnym staniem w kolejce i fatalną organizacją w Biurze Obsługi Klienta. Chciałem przejść do UPC (jeszcze przed fuzją) to mi UPC powiedziało, że instalację uniemożliwia ocieplenie budynku. oO