Będą potrzebne nowe techniki blokowania inwazyjnych reklam zatem. A swoją drogą miałem nosa nie angażując się zbytnio w tą technikę. Inna sprawa, że Adobe ma jeszcze pole do popisu angażując się w rozwój HTML5. Jego największą słabością jest jak na razie obsługa dźwięku, jeśli chodzi o obsługę wideo też pozostawia trochę do życzenia. Największym problemem jest ograniczone wsparcie dla różnych formatów. Wg mnie kwestia formatu (i kodeka) powinna być zupełnie niezależna od
@pies_harry: O tym, że już za chwile svg zmiecie flasha słychać już ponad 10 lat :) WebGL wygląda ciekawie, ale nie oszukujmy się - dopóki Microsoft ma prawo weta (a ma i będzie miał) tego typu rozwiązania nie mają szans na upowszechnienie. I trochę za szybko chyba grzebiesz flasha - Molehill naprawdę może zamieszać będąc pierwszą szeroko dostępną metodą na przeglądarkowe 3D popędzane przez GPU. http://www.youtube.com/watch?v=tgwi0lWgX8w
Kodeki powinny być częścią standardu HTML5 lub innego. Nie mówimy o odpalaniu u siebie w domu filmów ściągnietych z piratebay, a o technologiach webowych, a te mają być ogólnodostępne, więc wszystko musi być wyraźnie sprecyzowane. Inaczej twórcy stron nadal będą się bawić w kotka i myszkę z twórcami przeglądarek i będą musieli każdą stronę robić w 4 wersjach - po jednej na każdą przeglądarkę.
Co do "dublowania funkcjonalności innego programu", specjalizowania się twórców przeglądarek oraz wykorzystania CPU, to prawdę powiedziawszy nie widzę związku. To, że standard HTML5 określi, które kodeki mają być obsługiwane, nie sprawi, że twórca przeglądarki będzie musiał je sam implementować lub odpalać film w tym samym procesie, co
Komentarze (132)
najlepsze
HTML 5/ JS nie
Kodeki powinny być częścią standardu HTML5 lub innego. Nie mówimy o odpalaniu u siebie w domu filmów ściągnietych z piratebay, a o technologiach webowych, a te mają być ogólnodostępne, więc wszystko musi być wyraźnie sprecyzowane. Inaczej twórcy stron nadal będą się bawić w kotka i myszkę z twórcami przeglądarek i będą musieli każdą stronę robić w 4 wersjach - po jednej na każdą przeglądarkę.
Co do "dublowania funkcjonalności innego programu", specjalizowania się twórców przeglądarek oraz wykorzystania CPU, to prawdę powiedziawszy nie widzę związku. To, że standard HTML5 określi, które kodeki mają być obsługiwane, nie sprawi, że twórca przeglądarki będzie musiał je sam implementować lub odpalać film w tym samym procesie, co
Komentarz usunięty przez moderatora