bo np. ostatnio z siostrą byłem wybierać telefony, gosciu wyłożył kilka, moja siostra pyta czym sie różni model A od modelu B, pracownik bardzo jej pomógł odpowiedzią "Model A jest większy", -?!?! aha. Po 5 minutach przypomniał sobie jeszcze, że większy ma 'lepszy aparat'. Pierwszy raz słyszał o ofercie o którą pytałem i nie wierzył mi, że jest taka dopóki nie pokazałem mu ulotki. Po dłuższej męczarni podziękowałem i
po pierwsze musisz wiedziec na czym Wam zalezy w telefonie, na jakich funkcjach itp czy chcesz tel do zdjec czy do muzy, czy po prostu zwykly tel, czy telefon z dodykowym panelem, czy moze masz jakas ulubiona firma, sprzedawce powinien pierwsze zadac pare pytan o szczegoly.
Wk%!!ialo mnie jak klient sam nie wiedzial co chce, a pozniej pokazujac mu po kolei telefony zaden mu sie nie
Czy Play spamuje automatem głosowym na telefony stacjonarne? Gdzieś tak raz na miesiąc dzowni do mnie jakiś warszawski numer i po podniesieniu słuchawki odzywa się nagrany głos i coś mówi o ofercie Play. Takie praktyki są w Polsce niedozwolone więc zastanawiam się czy to Play robi czy może jakiś nadgorliwy "podwykonawca".
ad1. oferty sa stale, chyba ze jestes klientem biznesowym i masz wiecej niz 10 numerow. Najlepiej czekac az sie skonczy umowa, przeniesc numer na prepaid do ery i z powrotem do Play, wtedy sie najbardziej oplaca. W niektorych salonach mozesz dostac rowniez dodatkowe minuty, jezeli salon posiada kody do promocji.
@cacy: Jeszcze jedno pytanko... Jak jest naprawdę z tym zasięgiem w Play? Czasami jest ok a czasami nawet w dużych miastach są czarne dziury... Były i są nadal z tym problemy?
@LostHighway: pracowalem w salonie nie stawialem nadajnikow. Byly problemy jak przechodzilismy na umts900 ale przeszlo. Ja osobiscie nie mialem klopotow z zasiegiem a do dzisiaj uzywam starej nokii n70
@memfis91: Oplaca sie abonament i oplaca sie karte. Ja osobiscie nie jestem zwolennikiem wypasionych telefonow i wybralem dla siebie oferte FRESH. Wejdz na strone przelicz. Ile chcesz wydac miesiecznie, czy masz rodzine w play, czy jezdzisz za granice, czy piszesz/dzwonisz za granice internet itp itede. Mozesz sciagnac rodzine do play i dostaniesz PS3 za to albo netbooka. Najlepiej to sie zorientuj i pozniej idz do kilku 2 lub 3 salonow
To i ja mam pytanko: Kupiłem niedawno telefon na allegro od gościa, który go miał z play. Był oryginalnie zapakowany, ale niestety nie ma podbitej gwarancji.
Facet mówi, że nie ma dowodu zakupu, ale to załatwi - co musi zrobić? (kupował przez internet)
@tereferee: Do oddania telefonu na serwis wystarczy dowod zakupu z data zakupu (umowa, ksero umowy, paragon, faktura) kazdy salon Ci przyjmie telefon jesli jestes zarejestrowanym uzytkownikem albo abonentem Play. Albo sam mozesz odeslac telefon na serwis.
czy pracowałeś jeszcze w P4 zanim ArchiDoc przejął archiwizację umów klientów? jak ogólnie oceniasz z nimi współpracę i czy była lepsza od Arvato? jakość skanów, czas udostępniania itp.
@joemaster: Arvato znam tylko. Widze jakies zmiany byly. NIe narzekalem na ilosc brakow. W sumie sam czesto popelnialem braki specjalnie, jesli klient zwlekal z doniesieniem dokumentow
Słyszałam, że aby zerwać umowę z Play trzeba ponieść jakieś koszty..
Jestem w Play od kwietnia i już mam dosyć.. Nie mam zasięgu, nikt się nie może dodzwonić, nie mówiąc już o SMS'ach które dochodzą hurtowo raz za cały tydzień..
Czy jest jakiś sposób, aby zerwać tę umowę bez płacenia?
Jakie są koszty zerwania tej umowy? Czy to ta suma, która podana jest na umowie w linijce "rabat" [czy coś takiego, nie
@asiekx3: ulga: czyli tyle ile dostalas ulgi tyle zaplacisz kary umownej, zgodnie proporcjonalnie do pozostalych miesiecy do konca umowy. Zadzwon na BOK i popros o wyliczenie kary umownej na dzien dzisiejszy.
Gdzie są bardziej kompetentni ludzie - na infolinii czy w salonie? A może ci, co odpowiadają na maila? Bo wszędzie mówią że wyjaśnią i nic z tego nie wynika..
Mam kiepską sytuację, trochę z własnej głupoty wprawdzie ale mam: zamówiłem Play Online i przed upływem tygodnia zwróciłem wszystko, żeby rozwiązać umowę. Niestety, z chęci zaoszczędzenia wysłałem wszystko nie paczką a zwykłym listem w kopercie bąbelkowej, w związku z czym nie dostałem potwierdzenia
Komentarze (316)
najlepsze
bo np. ostatnio z siostrą byłem wybierać telefony, gosciu wyłożył kilka, moja siostra pyta czym sie różni model A od modelu B, pracownik bardzo jej pomógł odpowiedzią "Model A jest większy", -?!?! aha. Po 5 minutach przypomniał sobie jeszcze, że większy ma 'lepszy aparat'. Pierwszy raz słyszał o ofercie o którą pytałem i nie wierzył mi, że jest taka dopóki nie pokazałem mu ulotki. Po dłuższej męczarni podziękowałem i
po pierwsze musisz wiedziec na czym Wam zalezy w telefonie, na jakich funkcjach itp czy chcesz tel do zdjec czy do muzy, czy po prostu zwykly tel, czy telefon z dodykowym panelem, czy moze masz jakas ulubiona firma, sprzedawce powinien pierwsze zadac pare pytan o szczegoly.
Wk%!!ialo mnie jak klient sam nie wiedzial co chce, a pozniej pokazujac mu po kolei telefony zaden mu sie nie
2. Czy każdy duplikat jest darmowy ? Powiedzmy jak zgubie 3 karty w miesiącu to czwarta też będzie za darmo ?
ad1. oferty sa stale, chyba ze jestes klientem biznesowym i masz wiecej niz 10 numerow. Najlepiej czekac az sie skonczy umowa, przeniesc numer na prepaid do ery i z powrotem do Play, wtedy sie najbardziej oplaca. W niektorych salonach mozesz dostac rowniez dodatkowe minuty, jezeli salon posiada kody do promocji.
ad2 tak kazdy bez limitu
Poprostu czu oplaca sie miec telefon w tej sieci ?:)
To i ja mam pytanko: Kupiłem niedawno telefon na allegro od gościa, który go miał z play. Był oryginalnie zapakowany, ale niestety nie ma podbitej gwarancji.
Facet mówi, że nie ma dowodu zakupu, ale to załatwi - co musi zrobić? (kupował przez internet)
Jeśli
Jestem w Play od kwietnia i już mam dosyć.. Nie mam zasięgu, nikt się nie może dodzwonić, nie mówiąc już o SMS'ach które dochodzą hurtowo raz za cały tydzień..
Czy jest jakiś sposób, aby zerwać tę umowę bez płacenia?
Jakie są koszty zerwania tej umowy? Czy to ta suma, która podana jest na umowie w linijce "rabat" [czy coś takiego, nie
Mam kiepską sytuację, trochę z własnej głupoty wprawdzie ale mam: zamówiłem Play Online i przed upływem tygodnia zwróciłem wszystko, żeby rozwiązać umowę. Niestety, z chęci zaoszczędzenia wysłałem wszystko nie paczką a zwykłym listem w kopercie bąbelkowej, w związku z czym nie dostałem potwierdzenia