@Huevos: odszedlem z jednego powodu. Brak mozliwosciu awansu. 4 lata w sumie zap$#!%!%ania, robilem okolo 100-140umow na miesiac i nawet na ADB nie chcialno mnie przepisac. Kierownikiem salonu byl najwiekszy matol, choc sympatyczny, a regionalny sie do mnie czepial choc mialem wysokie wyniki, jedne z wyzszych na Slasku pomimo niezbyt duzego miasta. Ciesze sie ze mialem mozliwosc poznania wielu technik sprzedazy, radzenia sobie z obiekcjami i w ogole. Wyjechalem za granice
Jak wyglada kwestia szkolen pracownikow z infolini i tych z salonow? W zeszlym roku robilem cesje, Play naliczyl mi oplate. Poszedlem do salonu koles nie wiedzial za co oplata, zadzownil na infolinie(ta podobno tylko dla pracownikow Play) i dal mi sluchawke i dowiedzialem sie ze to oplata za cesje i wynosi ona nie cale 20zł. Dzien pozniej sam zadzwonilem do Playa i dowiedzialem sie ze cesja kosztuje 50zł. Poszedlem znowu do salonu,
@_sn: cesja w Play jest darmowa. Szkolenie pracownikow jest dobrze, ale troce malo rygoru na to postawione i ludzie laza do pracy odbebnic. Infolinia ta nasza Playowska istnieje, ale tam sie nie dzwoni z takimi p%%##@!ami. szkoda gadac. Sa dobrzy pracownicy i Ci gorsi. Infolinia BOK jest kiepskiej jakosci w Playu to jest prawda
@muuzyk: w niektorych tak. W jednym z salonow wktorym pracowalem w markecie byl licznik. Czesto ludzie tylko wchodzili zajrzec i nabijali nam liczby wysokie co konczylo sie krzykiem RTMa, ze niska sprzedaz a tyle wejsc. Straszna glupota.
Pisałeś, że nie pracowałeś w telesales, ale może wiesz jak to działa...
Mniej więcej co miesiąc dzwoni do mnie ktoś z Play i chce rozmawiać na temat przedłużenia wygasającej umowy. Dowcip polega na tym, że umowę mam zawartą na czas nieokreślony (czyli nie wygasa). Jeden z dzwoniących nawet się ze mną kłócił, że nie ma takich umów :)
Po co takie telefony? Czy ci ludzie nie wiedzą nic o kimś do kogo
@hyde2: nie wiem jak to dziala ale mielismy mase klientow, z podobnymi problemami w telesales. Polecam odwiedzic salon, albo kilka salonow przed podjeciem decyzji. PS Zawsze mow ze wrocisz i kiedy wrocisz do salonu to napewno Cie dobrze obsluza
@misia87vs: Nie wiem. Oferta jest banalna dla kazdego i latwo ja zrozumiec wiec klientom czesto sie wydaje, ze jest cos nie tak. Ja nic nie ukrywalem przed klientem, jak byl chocby maly haczyk to zawsze uprzedzalem, ale tuz przed samym podpisaniem umowy :P
Przyklad:
W ofercie LongPlay dla abonentow mozna otrzymac 100minut wiecej do wszystkich po pol roku
haczyk: Malo ludzi mowi ze po 6 miesiacach trzeba zaplacic za ten pakiet
@misia87vs: Bywa to roznie, zaleznie od ludzi i od tego czy pracujesz w salonie dealerskim, wlasnym czy frachisingowym. Zadaj bardziej konkretne pytanie.
Czy to prawda, co mówią o tzw. 'złotej godzinie' - że za każde połączenie/SMS/transfer wykonane w pierwszej godzinie okresu rozliczeniowego się płaci poza abonamentem?
I dlaczego co miesiąc PLAY nalicza mi dodatkowe 20GR na 'start' do salda?
@Okles: tak to prawda, Okres rozliczeniowy konczy sie o godzinie 00.00 a nowy pakiet zlotowek masz przyznawany do 1.00 nowego okresu. Miedzy tymi godzinami polaczenia moga zostac naliczane dodatkowo do rachunku.
@przemek0621: Lebarra w tym momencie :P jak bylem w Polsce to mialem Play Fresh, Heyah, Sami Swoi, Simplus, Snickers, Biedronka i nieszczesnego zetafona z orange. Tak wszystkie byly aktwne przez pol roku jednoczesnie, az wyjechalem
Jeśli klient chce kupić dany telefon załóżmy w salonie A, ale telefonu tam nie ma ale za to jest w salonie B to czy robicie wtedy przesunięcie międzymagazynowe czy nie macie takiego obowiązku? Słyszałem, że nie musicie wysyłać telefonu do salonu w którym jest osoba chętna zakupu, często czekacie aż ktoś go kupi od was a wysyłka zależy od waszego humoru. Jak to jest na prawdę?
@mesteken: jezeli to jest mozliwe to przesuwamy. Jednak tylko wtedy gdy salon nalezy do tego samego dealera. Czasem w miescie jest 10 salonow i kilku dealerow wiec nie zawsze mozna. Raczej kazdemu zalezalo na sprzedazy wiec jak byla mozliwosc to sie tel sciagalo. Chyba ze klient chcial mixa za 20zl
Czy macie obowiązek sugerować jakieś konkretne marki telefonów? Kończy mi się abonament, chciałem przy przedłużeniu wziąć Nokię a pani w salonie mi mówi, że Nokii nie poleca i podstawia mi pod nos Samsunga Galaxy.
@marketwizard: istnieje cos takiego jak telefony rekomendowane. Sa tez konkursy na dane modele i wtedy pracownicy takie polecaja. Jest tez Asap za ktory dosteje sie punkty za kazdego sprzedanego samsunga, ktore pozniej wymiania sie na nagrody czy tez bony lub pieniadze na karte przedplacona
Komentarze (316)
najlepsze
Widziałem takie podejrzane czerwone światło biegnące w poprzek wejścia i domyślam się, że to jest licznik. Proszę o potwierdzenie bądź zaprzeczenie.
PS u innyc operatorow tez maja
Mniej więcej co miesiąc dzwoni do mnie ktoś z Play i chce rozmawiać na temat przedłużenia wygasającej umowy. Dowcip polega na tym, że umowę mam zawartą na czas nieokreślony (czyli nie wygasa). Jeden z dzwoniących nawet się ze mną kłócił, że nie ma takich umów :)
Po co takie telefony? Czy ci ludzie nie wiedzą nic o kimś do kogo
Czy to prawda? że nie mówicie wszystkiego i odpowiadacie na pytania tak, żeby tylko klient kupił?
Przyklad:
W ofercie LongPlay dla abonentow mozna otrzymac 100minut wiecej do wszystkich po pol roku
haczyk: Malo ludzi mowi ze po 6 miesiacach trzeba zaplacic za ten pakiet
I dlaczego co miesiąc PLAY nalicza mi dodatkowe 20GR na 'start' do salda?
Z jakiej sieci masz telefon?