A mnie dziwi jedno. Dlaczego cała ludzkość zapomina, że drogi i pojazdy kołowe zostały wynalezione i służą do szybkiego przemieszczenia się z punktu A do punktu B? I, Szanowni Komentujący, odpuśćcie sobie gadaninę, że to dla bezpieczeństwa. Bo jeśli chce się mieć wysokie bezpieczeństwo na drogach, to trzeba zlikwidować całkowicie ruch kołowy.
@3nriqu3: Napisałem personalnie do Ciebie z tego względu że bzdurnie uważasz że aby mieć bezpiecznie drogi trzeba zlikwidować ruch kołowy. Popatrz na to z perspektywy ludzi tam mieszkających. Dlatego na terenie zabudowanym jest ograniczenie do 50, w miejscach niebezpiecznych do 40 i mniej.
Jest to ważenie zysków i strat. Dlatego na drodze poza terenem zabudowanym jedziesz szybko, dojeżdzasz do miejscowości zwalniasz, a tam gdzie droga jest już wąska i wokół zabudowania
@3nriqu3: Nie trzeba. Wystarczy że droga jest przystosowana do szybkiego ruchu. Ta droga przez teren zabudowany nie jest. Jeżeli nie jest - przykro mi ale musisz jakoś się przełamać i przejechać wolniej. Zanim dorośniesz do wieku w którym ktoś da Ci prawo jazdy zastanów się trochę nad tym do czego służy samochód i jaką wartość ma życie ludzkie.
@Ch_K: Stary, musisz zrozumieć, że jak nie było tych leżących policjantów, to nieźle się tam zapie@#!ało. Po drugie gościu, teren po prawej, gdzie rzekomo NIE MA NIC, to teren wykupiony już dawno i czekający na domki. Tyle ode mnie.
@Blinkibill: Jestem za tym! Jak miałem okazję jeździć po Szwecji (wprawdzie jako pasażer) to zaskoczyło mnie że tam jest ograniczenie do 50 to wszyscy jadą 50. Jak jest niedaleko szkoła to nawet wieczorem czy w niedziele wszyscy zwalniają do 30. Jak stoje przy przejściu dla pieszych to się na pustej drodze autobus(!) potrafi zatrzymać żeby Cie przepuścić. A jak jest u nas to sam przecież widzisz. Jak ktoś ma jeszcze CB
Komentarze (126)
najlepsze
Jest to ważenie zysków i strat. Dlatego na drodze poza terenem zabudowanym jedziesz szybko, dojeżdzasz do miejscowości zwalniasz, a tam gdzie droga jest już wąska i wokół zabudowania