@streczyciel: Zdaje się, że żadne bmw serii 7 nie wychodziło w wersji M. Silnik V12 w wersji M był tylko w BMW serii 8. Na filmie widać też adres strony który wskazuje na to, że jest to silnik z BMW E31 czyli tzw ósemki.
Miałem podobną BMW, tyle że nie 8er a 7er (E32 750) silnik ten sam, czyli M70 B50 V12 fajnie ryczy dopiero po wciśnięciu pedała maksymalnie w podłogę... naturalnie miałem na myśli nożny przycisk obrotów/przyspieszenia a nie te elementy od tolerancji
@ilmash: proszę bardzo - regulacja otwarcia przepustnicy "realizowana" jest przy tym silniku z pomocą elektronicznych przepustnic (EML) - oraz z użyciem czegoś na wzór potencjometru przy pedale gazu (pedał gazu to inaczej pedał sterujący otwarciem przepustnicy, z ang. accelerator (jakby nie było: "przyspieszacz"))
Chociaż o "przycisku" nie pisałem to można przyjąć że przyciskiem o który pytasz (w zdaniu w ogóle od kiedy to jest montowany jakikolwiek przycisk regulacji obrotów czy przyspieszenia
@gEeK: jak już chcesz być tak bardzo fajny to może dowiedz się czym jest regulacja otwarcia przepustnicy i w jaki sposób jest realizowana. w ogóle od kiedy to jest montowany jakikolwiek przycisk regulacji obrotów czy przyspieszenia dostępny dla kierowcy? plus naucz się pisać po polsku. czytając takie komentarze mam wrażenie, że uciekłeś z tego dowcipu o BMW, granacie i surówce z buraków.
Komentarze (100)
najlepsze
Silnik - http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M70
BMW E31 - http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E31
Tutaj więcej zdjęć: http://www.bmwblog.com/2010/09/13/bmwblog-exclusive-unrivaled-and-unveiled-bmw-m8-prototype/
btw. zajebista fura !
Chociaż o "przycisku" nie pisałem to można przyjąć że przyciskiem o który pytasz (w zdaniu w ogóle od kiedy to jest montowany jakikolwiek przycisk regulacji obrotów czy przyspieszenia