Pewnie wpisałeś 3 razy złe hasło lub ktoś inny to zrobił. Zadzwoń na infolinie i odblokuj kanał. Ja raz pomyliłem cyferkę w identyfikatorze i komuś innemu zablokowałem. Myślałem że się myliłem w haśle i 3 krotnie wpisałem ten sam, nie mój identyfikator.
wczoraj też myślałem, że odrzuca poprawne hasło. Okazało się, że coś pomieszałem. Zablokuj sobie dostęp do internetu i odblokuj w infolinii z nowym hasłem. Co za problem?
@BuFu: Nie sądzę, nie należę do ludzi, których opłaca się okradać :-) Pani z infolinii powiedziała, że "połączenie szyfrowane HTTPS zapamiętuje hasła i po odblokowaniu, trzeba za każdym razem wpisywać inne, niż poprzednie" :-D
Komentarze (5)
najlepsze
wczoraj też myślałem, że odrzuca poprawne hasło. Okazało się, że coś pomieszałem. Zablokuj sobie dostęp do internetu i odblokuj w infolinii z nowym hasłem. Co za problem?